Jednání mezi Malcolmem Wilsonem a Petterem Solbergem selhala. Nora již v příštím roce v MS neuvidíme. Šéf M-Sportu lituje této situace.
Odchod Fordu z MS zasáhl také M-Sport, který musí začít uvažovat jinak. M-Sport se zajímá o jezdce, kteří nejenže jsou rychlí, ale také přinesou s sebou finanční obnos od sponzorů. A právě na tomto bodě ztroskotala jednání mezi Petterem Solbergem a Malcolmem Wilsonem. Nor byl připraven jezdit bez nároku na gáži, ale platit zhruba 2,5 milionu Euro za sedačku už ochoten nebyl.
"Bude to zvláštní začít sezonu bez Pettera Solberga v servisní zoně. Bude mi chybět jak po osobní tak i profesionální stránce. Když jsme v roce 1999 začali spolupracovat, tak by mladý a měl velký talent, zároveň se velmi rychle učil. Když se k nám později vrátil, tak to bylo, jakoby přišel domů," říká Malcolm Wilson.
I přes nepovedenou druhou půlku sezony, ve které nebyl šéf s výkony svého jezdce spokojen, ho šéf M-Sportu pochválil: "Opravdu mě těšilo mít Pettera v minulé sezoně v týmu. Jsem rád, že jsme se mohli i my podílet na jeho úspěších v tomto sportu. Přejeme mu vše nejlepší v budoucnosti."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?