Jednání mezi Malcolmem Wilsonem a Petterem Solbergem selhala. Nora již v příštím roce v MS neuvidíme. Šéf M-Sportu lituje této situace.
Odchod Fordu z MS zasáhl také M-Sport, který musí začít uvažovat jinak. M-Sport se zajímá o jezdce, kteří nejenže jsou rychlí, ale také přinesou s sebou finanční obnos od sponzorů. A právě na tomto bodě ztroskotala jednání mezi Petterem Solbergem a Malcolmem Wilsonem. Nor byl připraven jezdit bez nároku na gáži, ale platit zhruba 2,5 milionu Euro za sedačku už ochoten nebyl.
"Bude to zvláštní začít sezonu bez Pettera Solberga v servisní zoně. Bude mi chybět jak po osobní tak i profesionální stránce. Když jsme v roce 1999 začali spolupracovat, tak by mladý a měl velký talent, zároveň se velmi rychle učil. Když se k nám později vrátil, tak to bylo, jakoby přišel domů," říká Malcolm Wilson.
I přes nepovedenou druhou půlku sezony, ve které nebyl šéf s výkony svého jezdce spokojen, ho šéf M-Sportu pochválil: "Opravdu mě těšilo mít Pettera v minulé sezoně v týmu. Jsem rád, že jsme se mohli i my podílet na jeho úspěších v tomto sportu. Přejeme mu vše nejlepší v budoucnosti."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?