Šéf Qatar M-Sport World Rally Teamu, Malcolm Wilson, řekl, že nebude spěchat s hledáním kolegy pro příští sezonu vedle Madse Ostberga.
Wilson má až do 14. prosince čas na to, aby vybral druhého jezdce týmu pro Rally Monte Carlo. Momentálně přemýšlí na více možnými kandidáty a připustil, že zvažuje i možnost, že by se o druhou sedačku ve Fordu Fiesta R WRC dělilo více jezdců.
"Mám teď nějaký čas, který hodlám využít. Ještě máme nějaký čas na to, abychom oznámili, kdo to [dvojka týmu] bude. Jedinou věcí, kterou řeknu, je, že preferuji mít jednoho jezdce pro všechny rally. Je to lepší pro konzistentnost a pro boj o šampionát," vyjádřil se Malcolm Wilson.
Jen dodejme, že dosavadní jednička týmu, Jari-Matti Latvala, odešla do VW a dvojka týmu, Petter Solberg, jasně řekl, že za místo v týmu již nehodlá platit. Vše tak bude záležet na tom, jestli se Petterovi podaří sehnat nějakého sponzora, který by mu další rok ve Fiestě zaplatil. Dalšími možnými kandidáty na toto místou jsou Evgeny Novikov, Thierry Neuville, Ott Tänak a čerstvě i Juho Hänninen.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?