Juho Hänninen opouští po 4 letech tovární tým Škody Motorsport a míří do MS! Zatím má potvrzené dva starty s Fordem Fiesta RS WRC - Rally Monte Carlo a Rally Sweden.
S touto zprávou zprávou přišel finský server mtv3.fi. Juho Hänninen vyhrál s Fabii S2000 co se dalo. Sympatický Fin je mistrem IRC, SWRC i ERC. Neznámou zůstává rozsah programu jezdce ve WRC. Zatím jsou domluveny starty na Monte Carlu a ve Švédsku, o dalších startech se zatím jedná.
"Rád bych poděkoval týmu Škoda Motorsport, kde jsem působil poslední 4 roky. Splnili se mi zde všechny moje cíle. Měl jsem nabídku od Škody na pokračování spolupráce o další 2 roky. Mým cílem ale vždy bylo závodit na nejvyšší úrovni. Teď se mi naskytla možnost - s týmem M-Sport," říká Juho.
Hänninen také oznámil, že po odchodu Mikko Markkuli, který se stává novým navigátorem Andrease Mikkelsena, usedna vedle něj do vozu Tomi Tuominen. "S Tomim se známe spoustu let. Je to zkušený spolujezdec a já věřím, že naše spolupráce bude probíhat dobře."
Soutěžák se za volant Fordu Fiesta RS WRC dostane poprvé v polovině prosince, kdy jsou naplánovány testy ve Francii. Juho jel s vozem WRC zatím ve 4 případech - v sezonách 2006 a 2007 (Mitsubishi Lancer WRC).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?