Košický CM Media Sport si počas uplynulého víkendu užil ďalšiu premiéru vo svojej kariére. V tomto prípade to bolo podujatie Auto Show Slovakia Ring 2012, kde tím reprezentovala trojica jazdcov.
„Auto Show splnila všetko to, čo sme si predstavovali. Bola to zábava, súťaž, ale aj práca. Zabávali sme sa nielen na trati, ale aj s našimi partnermi, ktorí nás prišli na Slovakia Ring navštíviť. My sme sa im snažili aspoň trochu ukázať ako vyzerá naše zázemie na pretekoch, previezli sme ich v súťažnom aute na sedadle spolujazdca aby vedeli aký je to pocit a musím povedať, že niektorým sa to veru zapáčilo. Zároveň sme popri zábave aj súťažili a tým pádom aj pracovali. Mne osobne sa toto podujatie veľmi páčilo, škoda že takých nie je počas sezóny viac,“ opísal svoje pocity manažér CMM Media Sport Martin Markovič, ktorý robil počas súťaže spolujazdca tímovej jednotke, Tomášovi „Srnkovi“ Ondrejovi.
A práve Tomáš Ondrej sa na Auto Show predviedol v jednom z piatich vozidiel špecifikácie WRC, ktoré mali možnosť diváci sledovať v akcii. „S vozidlom Škoda Fabia WRC som už išiel súťaž vo Vsetíne. Až teraz to však bolo perfektné. S tým autom sa najskôr treba naučiť jazdiť a potom si s ním už môže jazdec robiť čo chce. Čo sa týka Auto Show, bol by som rád ak by v budúcom roku bolo viac takýchto podujatí, nielen takto na jeseň, ale aj počas leta, kedy by to možno prilákalo viac jazdcov, aj divákov,“ pokračoval v rozhovore Tomáš Ondrej.Druhým jazdcom CMM Media Sport Teamu, s vozidlom Mitsubishi Lancer EVO IX bol Marcel Mydla. Ten si rovnako podujatie užíval, ale hlavne využíval možnosť najazdiť čo najviac ostrých kilometrov a zžiť sa s vozidlom.
Už spomínanú dvojicu dopĺňal Miro Králik, ktorého vo vozidle Mitsubishi Lancer EVO VI navigovala Romanka Rišpánová. „Užívame si to, je to zábava. V prvých dvoch testoch sme dávali trochu pozor a vlastne sme skúšali auto. Samozrejme v závislosti na tom sme vyrobili jednu krízovku pri ktorej sme trafili zvodidlo. Teraz sa už snažím zrýchľovať, ale ozaj iba opatrne, chcelo by to mať najazdených podstatne viac kilometrov. Je to stále iba v rámci zábavy, žiadne veľké špekulácie,“ doplnil Miro Králik.
Foto : www.autosportfoto.sk/Tibor Szabosi
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.