CMM Media Sport Team spokojný s Auto Show Slovakia Ring 2012

ondrej, tomáš
ondrej, tomáš, foto: www.autosportfoto.sk/Szabosi Tibor
Miroslav Majláth 29. listopadu 2012 20:32
Sdílej:

Košický CM Media Sport si počas uplynulého víkendu užil ďalšiu premiéru vo svojej kariére. V tomto prípade to bolo podujatie Auto Show Slovakia Ring 2012, kde tím reprezentovala trojica jazdcov.

„Auto Show splnila všetko to, čo sme si predstavovali. Bola to zábava, súťaž, ale aj práca. Zabávali sme sa nielen na trati, ale aj s našimi partnermi, ktorí nás prišli na Slovakia Ring navštíviť. My sme sa im snažili aspoň trochu ukázať ako vyzerá naše zázemie na pretekoch, previezli sme ich v súťažnom aute na sedadle spolujazdca aby vedeli aký je to pocit a musím povedať, že niektorým sa to veru zapáčilo. Zároveň sme popri zábave aj súťažili a tým pádom aj pracovali. Mne osobne sa toto podujatie veľmi páčilo, škoda že takých nie je počas sezóny viac,“ opísal svoje pocity manažér CMM Media Sport Martin Markovič, ktorý robil počas súťaže spolujazdca tímovej jednotke, Tomášovi „Srnkovi“ Ondrejovi.

A práve Tomáš Ondrej sa na Auto Show predviedol v jednom z piatich vozidiel špecifikácie WRC, ktoré mali možnosť diváci sledovať v akcii. „S vozidlom Škoda Fabia WRC som už išiel súťaž vo Vsetíne. Až teraz to však bolo perfektné. S tým autom sa najskôr treba naučiť jazdiť a potom si s ním už môže jazdec robiť čo chce. Čo sa týka Auto Show, bol by som rád ak by v budúcom roku bolo viac takýchto podujatí, nielen takto na jeseň, ale aj počas leta, kedy by to možno prilákalo viac jazdcov, aj divákov,“ pokračoval v rozhovore Tomáš Ondrej.Druhým jazdcom CMM Media Sport Teamu, s vozidlom Mitsubishi Lancer EVO IX bol Marcel Mydla. Ten si rovnako podujatie užíval, ale hlavne využíval možnosť najazdiť čo najviac ostrých kilometrov a zžiť sa s vozidlom.

Už spomínanú dvojicu dopĺňal Miro Králik, ktorého vo vozidle Mitsubishi Lancer EVO VI navigovala Romanka Rišpánová. „Užívame si to, je to zábava. V prvých dvoch testoch sme dávali trochu pozor a vlastne sme skúšali auto. Samozrejme v závislosti na tom sme vyrobili jednu krízovku pri ktorej sme trafili zvodidlo. Teraz sa už snažím zrýchľovať, ale ozaj iba opatrne, chcelo by to mať najazdených podstatne viac kilometrov. Je to stále iba v rámci zábavy, žiadne veľké špekulácie,“ doplnil Miro Králik.

Foto : www.autosportfoto.sk/Tibor Szabosi

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.