Košický CM Media Sport si počas uplynulého víkendu užil ďalšiu premiéru vo svojej kariére. V tomto prípade to bolo podujatie Auto Show Slovakia Ring 2012, kde tím reprezentovala trojica jazdcov.
„Auto Show splnila všetko to, čo sme si predstavovali. Bola to zábava, súťaž, ale aj práca. Zabávali sme sa nielen na trati, ale aj s našimi partnermi, ktorí nás prišli na Slovakia Ring navštíviť. My sme sa im snažili aspoň trochu ukázať ako vyzerá naše zázemie na pretekoch, previezli sme ich v súťažnom aute na sedadle spolujazdca aby vedeli aký je to pocit a musím povedať, že niektorým sa to veru zapáčilo. Zároveň sme popri zábave aj súťažili a tým pádom aj pracovali. Mne osobne sa toto podujatie veľmi páčilo, škoda že takých nie je počas sezóny viac,“ opísal svoje pocity manažér CMM Media Sport Martin Markovič, ktorý robil počas súťaže spolujazdca tímovej jednotke, Tomášovi „Srnkovi“ Ondrejovi.
A práve Tomáš Ondrej sa na Auto Show predviedol v jednom z piatich vozidiel špecifikácie WRC, ktoré mali možnosť diváci sledovať v akcii. „S vozidlom Škoda Fabia WRC som už išiel súťaž vo Vsetíne. Až teraz to však bolo perfektné. S tým autom sa najskôr treba naučiť jazdiť a potom si s ním už môže jazdec robiť čo chce. Čo sa týka Auto Show, bol by som rád ak by v budúcom roku bolo viac takýchto podujatí, nielen takto na jeseň, ale aj počas leta, kedy by to možno prilákalo viac jazdcov, aj divákov,“ pokračoval v rozhovore Tomáš Ondrej.Druhým jazdcom CMM Media Sport Teamu, s vozidlom Mitsubishi Lancer EVO IX bol Marcel Mydla. Ten si rovnako podujatie užíval, ale hlavne využíval možnosť najazdiť čo najviac ostrých kilometrov a zžiť sa s vozidlom.
Už spomínanú dvojicu dopĺňal Miro Králik, ktorého vo vozidle Mitsubishi Lancer EVO VI navigovala Romanka Rišpánová. „Užívame si to, je to zábava. V prvých dvoch testoch sme dávali trochu pozor a vlastne sme skúšali auto. Samozrejme v závislosti na tom sme vyrobili jednu krízovku pri ktorej sme trafili zvodidlo. Teraz sa už snažím zrýchľovať, ale ozaj iba opatrne, chcelo by to mať najazdených podstatne viac kilometrov. Je to stále iba v rámci zábavy, žiadne veľké špekulácie,“ doplnil Miro Králik.
Foto : www.autosportfoto.sk/Tibor Szabosi
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.