Dani Sordo od svého návratu k továrnímu týmu Citroën hodně očekává. Na konci prosince jej čekají první testy Citroënu DS3 WRC.
Po dvou letech u Mini se Dani Sordo vrací ke svému bývalém zaměstnavateli - Citroënu. Společně s Mikkou Hirvonenem na Španěla čeká 13 soutěží, ve kterých by chtěl získat svoje první vítězství. K tomu by mu měl dopomoci i výtečný vůz DS3 WRC: "K Citroënu se vracím více vyzrálý a sebevědomý," říká jezdec.
"Mám nový cíl: Chci bojovat o vítězství, pohybovat se na čele a pomoci Citroënu k vítězství v poháru konstruktérů. Pokud příští rok nevyhraji, tak jdu domů," říká 29letý jezdec, který u Citroënu působil v letech 2006-2010.
DS3 WRC zná již z prvních testů z konce sezony 2010. V soutěžním tempu si vůz ale ještě nikdy nevyzkoušel: "Auto prošlo zcela bezpochyby dalším vývojem a s nejnovější verzí tím pádem ještě nejel." Test je pro 3. muže celkového hodnocení ze sezony 2008 a 2009 naplánován na konec prosince. Sezona pak začíná 3. lednový víkend v Monte Carlu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?