Dani Sordo od svého návratu k továrnímu týmu Citroën hodně očekává. Na konci prosince jej čekají první testy Citroënu DS3 WRC.
Po dvou letech u Mini se Dani Sordo vrací ke svému bývalém zaměstnavateli - Citroënu. Společně s Mikkou Hirvonenem na Španěla čeká 13 soutěží, ve kterých by chtěl získat svoje první vítězství. K tomu by mu měl dopomoci i výtečný vůz DS3 WRC: "K Citroënu se vracím více vyzrálý a sebevědomý," říká jezdec.
"Mám nový cíl: Chci bojovat o vítězství, pohybovat se na čele a pomoci Citroënu k vítězství v poháru konstruktérů. Pokud příští rok nevyhraji, tak jdu domů," říká 29letý jezdec, který u Citroënu působil v letech 2006-2010.
DS3 WRC zná již z prvních testů z konce sezony 2010. V soutěžním tempu si vůz ale ještě nikdy nevyzkoušel: "Auto prošlo zcela bezpochyby dalším vývojem a s nejnovější verzí tím pádem ještě nejel." Test je pro 3. muže celkového hodnocení ze sezony 2008 a 2009 naplánován na konec prosince. Sezona pak začíná 3. lednový víkend v Monte Carlu.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.