Dani Sordo od svého návratu k továrnímu týmu Citroën hodně očekává. Na konci prosince jej čekají první testy Citroënu DS3 WRC.
Po dvou letech u Mini se Dani Sordo vrací ke svému bývalém zaměstnavateli - Citroënu. Společně s Mikkou Hirvonenem na Španěla čeká 13 soutěží, ve kterých by chtěl získat svoje první vítězství. K tomu by mu měl dopomoci i výtečný vůz DS3 WRC: "K Citroënu se vracím více vyzrálý a sebevědomý," říká jezdec.
"Mám nový cíl: Chci bojovat o vítězství, pohybovat se na čele a pomoci Citroënu k vítězství v poháru konstruktérů. Pokud příští rok nevyhraji, tak jdu domů," říká 29letý jezdec, který u Citroënu působil v letech 2006-2010.
DS3 WRC zná již z prvních testů z konce sezony 2010. V soutěžním tempu si vůz ale ještě nikdy nevyzkoušel: "Auto prošlo zcela bezpochyby dalším vývojem a s nejnovější verzí tím pádem ještě nejel." Test je pro 3. muže celkového hodnocení ze sezony 2008 a 2009 naplánován na konec prosince. Sezona pak začíná 3. lednový víkend v Monte Carlu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.