Bývalý mistr světa, Petter Solberg, je ochoten v příští sezoně startovat i bez nároku na jakoukoliv gáži. Hlavně chce jezdit s vozem WRC. Nor Autosportu prozradil, že ještě stále nechce ukončit svoji kariéru a udělá vše, co bude v jeho silách, abychom ho viděli i sezoně následující.
Petter Solberg letos startoval za tovární tým Fordu, jenže jeho slabší výkony v druhé polovině sezony a také neochota (nebo možná spíše neschopnost) za závodní sedačku platit, by mohly znamenat, že bude pro příští rok vytlačen někým jiným.
"Nechci ukončit svoje angažmá v MS tímto způsobem. Byla to těžká sezona, ale já vím, čeho jsem schopný. Opravdu chci zůstat i pro příští rok, stále mohu týmu i tomuto sportu něco nabídnout," říká bývalý mistr světa z roku 2003.
Malcolm Wilson by však, i přes kontrakt s Katarem, mohl upřednostnit spíše jezdce, který bude schopný donést určitý finanční obnos. "Malcolma a jeho pozic plně chápu. Ale zároveň jsem musel za své místo poslední 4 roky platit. Já nejsem ve stejné pozici jako někteří mladí jezdci, kteří si chtějí zaplatit začátek své kariéry."
"Malcolm je nejlepší ve svém oboru, tento tým je nejlepší a já bych chtěl zůstat jeho součástí pro příští rok. To znamená, že jsem připraven jezdit zadarmo, jen chci jedno auto."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?