Světová rada FIA zlehčila pravidla pro homologaci nových dílů pro vozy WRC. V budoucnu by mělo být možné homologovat nové díly pro vůz WRC, i když značka nemá v MS zapsaný svůj tovární tým.
Aby mohlo Mini JCW WRC dostat novou homologaci, tak musel být po ukončení podpory projektu Prodrivu ze strany BMW zapsán jako tovární tým značky Mini Portugal. Toto bylo řešení, které se nikomu moc nezamlouvalo, ale přesto vedlo k homologaci 01B.
V současné době pracují jak M-Sport tak Prodrive na vylepšeních pro své vozy Fiesta RS WRC, respektive JCW WRC, i přes fakt, že přišli o podporu ze strany značky. Jenže zatím nebylo jisté, zda-li budou moci nové díly na vozy WRC (a nejen na ně, ale i na RRC a S2000) homologovat.
Zatím totiž ani M-Sport ani Prodrive nepotvrdili svoji účast v MS 2013 jako tovární tým - datum pro přihlášení vyprší 14. prosince. Z tohoto důvodu se FIA rozhodla nynější pravidla mírně modifikovat. V budoucnu by totiž měl být Prodrive a M-Sport oprávněn provádět modifikace na voze, i když nebudou startovat v kompletním mistrovství jako tovární tým. To opět zvýšilo šance na to, že bychom mohli ještě nějakou dobu vídat Fiesty RS WRC a JCW WRC na čele WRC.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?