Jari-Matti Latvala prohlásil, že není pod žádným tlakem, aby hned zkraje v novém týmu Volkswagen podával solidní výsledky.
Jari-Matti Latvala se připojuje k týmu Volkswagen jako týmový kolega Sébastiena Ogiera po 5 letech u továrního týmu Ford. Během angažmá u Fordu sice ukázal velmi solidní rychlost, ale také několikrát havaroval.
Na otázku, zda-li se cítí pod tlakem po přestupu k VW, pro WRC.com odpověděl: "Ne, není zde žádný tlak. Je to nové auto a ze začátku roku budu potřebovat nějaký čas. Odhaduji, že tým bude očekávat nějaké výsledky později v průběhu roku, ale zkraje sezony ne."
"Bude to velmi zajímavé a napínavé. Musím se naučit spoustu nových věcí, ale také týmu mohu přinést nové poznatky. Každý tým však pracuje trošku jinak, a tak se budu muset naučit, jak tovární tým Volkswagen funguje."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?