Jari-Matti Latvala prohlásil, že není pod žádným tlakem, aby hned zkraje v novém týmu Volkswagen podával solidní výsledky.
Jari-Matti Latvala se připojuje k týmu Volkswagen jako týmový kolega Sébastiena Ogiera po 5 letech u továrního týmu Ford. Během angažmá u Fordu sice ukázal velmi solidní rychlost, ale také několikrát havaroval.
Na otázku, zda-li se cítí pod tlakem po přestupu k VW, pro WRC.com odpověděl: "Ne, není zde žádný tlak. Je to nové auto a ze začátku roku budu potřebovat nějaký čas. Odhaduji, že tým bude očekávat nějaké výsledky později v průběhu roku, ale zkraje sezony ne."
"Bude to velmi zajímavé a napínavé. Musím se naučit spoustu nových věcí, ale také týmu mohu přinést nové poznatky. Každý tým však pracuje trošku jinak, a tak se budu muset naučit, jak tovární tým Volkswagen funguje."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?