Jari-Matti Latvala prohlásil, že není pod žádným tlakem, aby hned zkraje v novém týmu Volkswagen podával solidní výsledky.
Jari-Matti Latvala se připojuje k týmu Volkswagen jako týmový kolega Sébastiena Ogiera po 5 letech u továrního týmu Ford. Během angažmá u Fordu sice ukázal velmi solidní rychlost, ale také několikrát havaroval.
Na otázku, zda-li se cítí pod tlakem po přestupu k VW, pro WRC.com odpověděl: "Ne, není zde žádný tlak. Je to nové auto a ze začátku roku budu potřebovat nějaký čas. Odhaduji, že tým bude očekávat nějaké výsledky později v průběhu roku, ale zkraje sezony ne."
"Bude to velmi zajímavé a napínavé. Musím se naučit spoustu nových věcí, ale také týmu mohu přinést nové poznatky. Každý tým však pracuje trošku jinak, a tak se budu muset naučit, jak tovární tým Volkswagen funguje."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?