Mikko Hirvonen z Citroënu by měl být, alespoň z kraje sezony, hlavním aspirantem na zisk titulu ve WRC. Jenže tento předpoklad bude chtít vyvrátit Sébastien Ogier s Volkswagenem Polo R WRC.
V nové sezoně povede Citroën do boje o další titul jeho nová jednička, Mikko Hirvonen. Fin už zkušenosti s bojem o titul má - v souboji byl již 4krát a na svém kontě má 15 vyhraných závodů. Cestu k titulu mu bude chtít zkřížit třeba Sébastien Ogier s novým Volkswagenem Polo R WRC. Francouz sice připouští, že by zkraje sezony mohly jeho týmu chybět zkušenosti, ale v průběhu sezony by chtěl být vážným uchazečem o vítězství v jednotlivých závodech.
"Jsem si jistý, že příští rok bude mít Mikko dobrou možnost bojovat o šampionát. Je nejzkušenějším jezdcem v týmu, Citroën letos prokázal svoji rychlost a možná že právě tohle bude nejlepší kombinace budoucí sezony. Ale my mu titul nedáme zadarmo," nehází "flintu do žita" jezdec.
"Víme, že první rok to nebude jednoduché. Ze začátku chci získat solidní přídel bodů, abych zůstal v kontaktu a zneklidnil ho. Bylo by překvapením, kdybychom byli příští rok schopni bojovat o titul, proto si myslím, že právě Mikko je favoritem. Ale tak dlouho jak máte matematickou šanci, tak musíte věřit."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.