Ještě minulý týden jsme Vás informovali o tom, že Latvala pravděpodobně nebude moci otestovat Polo R WRC před koncem roku, nakonec ale došlo na poměrně zásadní změnu. Fin od Fordu povolení dostal, a tak mohl ještě ve čtvrtek poprvé usednout do Pola R WRC.
Volkswagen připravil v závěru minulého týdne pro svůj soutěžní tým test v jejich soukromém areálu. Během třech dní simuloval závodní tým průběh reálné soutěže. Za volantem vozů seděli Sébastien Ogier, Andreas Mikkelsen a překvapivě také Jari-Matti Latvala!
O účasti Latvaly se hodně diskutovalo, původně totiž neobdržel povolení od svého zaměstnavatele, značky Ford. Jenže, jak se zdá, tak se nakonec obě strany domluvily a jezdec tak směl usednout do vozu.
"Pro mě to bylo jen dobře, že s námi mohl Jari-Matti testovat. Vždy je zajímavé vyposlechnout si názor druhého, navíc když ten druhý zná velmi dobře jeden z nejlepších vozů v šampionátu. Byl to dobrý začátek dlouhodobé spolupráce. Uvidíme, jestli budeme při nastavování auta postupovat stejně a nebo se každý vydáme svou vlastní cestou," říká kolega Ogier.
Další oblastí, kde bude německá značka testovat, je jih Francie. Na závěr testovacího programu zavítá tým ještě do Mexika a Švédska.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?