Sébatien Loeb ukončil svoji kariéru závodního jezdce ve WRC na plný úvazek. Je tedy otázkou, kdo roli krále MS v rally převezme.
Kandidátů na post příštího mistra světa je hodně, jedním z nich je Mikko Hirvonen. "Cítím se opravdu, opravdu dobře. Na šotolině jsem si jistý, že můžu bojovat o titul. Jsem opravdu šťastný, že mohu být součástí tak úspěšného týmu. Pokusím se o to [zisk titulu]," řekl Fin pro Autosport.
Ještě jistější je jeho spolujezdec, Jarmo Lehtinen: "Příprava na příští rok je skoro u konce. Známe auto i tým, a tak máme svůj cíl." A kterých už s společně s Hirvonenem dosáhli? "Prvním bylo poznat auto, druhým byl konstrukterský titul." Finský navigátor se však nebál říci pár ostřejších slov na adresu šéfa týmu, Yvese Mattona. "Pan Matton nám v minulosti párkrát dal startovní pořadí a pak jsme ho udržovali - na pár soutěžích se to stalo."
Mikko si je však jistý, že brzy budou mít více protivníků než jen týmového šéfa. "Bude to úplně odlišná sezona. V týmu Volkswagenu bude Jari-Matti Latvala a Sébastien Ogier, bude zajímavé sledovat, jakou bude mít nové auto rychlost."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?