Sébatien Loeb ukončil svoji kariéru závodního jezdce ve WRC na plný úvazek. Je tedy otázkou, kdo roli krále MS v rally převezme.
Kandidátů na post příštího mistra světa je hodně, jedním z nich je Mikko Hirvonen. "Cítím se opravdu, opravdu dobře. Na šotolině jsem si jistý, že můžu bojovat o titul. Jsem opravdu šťastný, že mohu být součástí tak úspěšného týmu. Pokusím se o to [zisk titulu]," řekl Fin pro Autosport.
Ještě jistější je jeho spolujezdec, Jarmo Lehtinen: "Příprava na příští rok je skoro u konce. Známe auto i tým, a tak máme svůj cíl." A kterých už s společně s Hirvonenem dosáhli? "Prvním bylo poznat auto, druhým byl konstrukterský titul." Finský navigátor se však nebál říci pár ostřejších slov na adresu šéfa týmu, Yvese Mattona. "Pan Matton nám v minulosti párkrát dal startovní pořadí a pak jsme ho udržovali - na pár soutěžích se to stalo."
Mikko si je však jistý, že brzy budou mít více protivníků než jen týmového šéfa. "Bude to úplně odlišná sezona. V týmu Volkswagenu bude Jari-Matti Latvala a Sébastien Ogier, bude zajímavé sledovat, jakou bude mít nové auto rychlost."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.