Sébatien Loeb ukončil svoji kariéru závodního jezdce ve WRC na plný úvazek. Je tedy otázkou, kdo roli krále MS v rally převezme.
Kandidátů na post příštího mistra světa je hodně, jedním z nich je Mikko Hirvonen. "Cítím se opravdu, opravdu dobře. Na šotolině jsem si jistý, že můžu bojovat o titul. Jsem opravdu šťastný, že mohu být součástí tak úspěšného týmu. Pokusím se o to [zisk titulu]," řekl Fin pro Autosport.
Ještě jistější je jeho spolujezdec, Jarmo Lehtinen: "Příprava na příští rok je skoro u konce. Známe auto i tým, a tak máme svůj cíl." A kterých už s společně s Hirvonenem dosáhli? "Prvním bylo poznat auto, druhým byl konstrukterský titul." Finský navigátor se však nebál říci pár ostřejších slov na adresu šéfa týmu, Yvese Mattona. "Pan Matton nám v minulosti párkrát dal startovní pořadí a pak jsme ho udržovali - na pár soutěžích se to stalo."
Mikko si je však jistý, že brzy budou mít více protivníků než jen týmového šéfa. "Bude to úplně odlišná sezona. V týmu Volkswagenu bude Jari-Matti Latvala a Sébastien Ogier, bude zajímavé sledovat, jakou bude mít nové auto rychlost."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?