Petter Solberg nemá nejmenších pochyb o tom, že je stále dostatečně rychlý na to, aby mohl v roce 2013 vyhrát ještě jeden titul v MS, tedy pokud se mu podaří sehnat místo.
Budoucnost Pettera Solberga je stále nejasná. Ford oznámil odchod z rallyové scény, M-Sport sice pokračovat s Fiestami ve WRC chce, ale zatím jezdce nepotvrdil. Petter Solberg během tohoto týden pro magazín Autosportu řekl, že by raději z WRC odešel, než aby si musel místo platit. Poslední plně tovární místo u Citroënu získal Dani Sordo.
Ve svém sloupku pro Autosport řekl, že si je jistý tím, že pokud by M-Sport získal dostatečné finanční prostředky, tak by dokázal s Fiestou získat titul: "Soutěžení je báječné a já vím, že stále mám vše potřebné pro to, abych dokázal jezdit na čele. Vím, že stále mohu vyhrát šampionát, a také vím, že Ford Fiesta WRC je neuvěřitelně rychlý vůz. Navíc stále zrychluje."
Zároveň ale přiznal, že musí být realistou a brát v potaz, že se může přiblížit i konec: "Musím ale také zvážit fakt, že v MS mohu zkončit. Musím takto uvažovat. Jsem profesionální jezdec a až už jednou nebudu moci jezdit, tak budu muset dělat něco jiného. Pokud bych měl opravdu skončit, tak by bylo pěkné začít a zároveň ukončit moji kariéru s Fordem."
"Chci ukončit kariéru? Co myslíte? Pochopitelně že ne! Chci závodit. Miluju tento sport, rally je můj život. Miluju MS v automobilových soutěžích....možná až na čekání na to, až si pro Vás tým přijede, když se stane na trati něco nepředvídatelného."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?