Petter Solberg nemá nejmenších pochyb o tom, že je stále dostatečně rychlý na to, aby mohl v roce 2013 vyhrát ještě jeden titul v MS, tedy pokud se mu podaří sehnat místo.
Budoucnost Pettera Solberga je stále nejasná. Ford oznámil odchod z rallyové scény, M-Sport sice pokračovat s Fiestami ve WRC chce, ale zatím jezdce nepotvrdil. Petter Solberg během tohoto týden pro magazín Autosportu řekl, že by raději z WRC odešel, než aby si musel místo platit. Poslední plně tovární místo u Citroënu získal Dani Sordo.
Ve svém sloupku pro Autosport řekl, že si je jistý tím, že pokud by M-Sport získal dostatečné finanční prostředky, tak by dokázal s Fiestou získat titul: "Soutěžení je báječné a já vím, že stále mám vše potřebné pro to, abych dokázal jezdit na čele. Vím, že stále mohu vyhrát šampionát, a také vím, že Ford Fiesta WRC je neuvěřitelně rychlý vůz. Navíc stále zrychluje."
Zároveň ale přiznal, že musí být realistou a brát v potaz, že se může přiblížit i konec: "Musím ale také zvážit fakt, že v MS mohu zkončit. Musím takto uvažovat. Jsem profesionální jezdec a až už jednou nebudu moci jezdit, tak budu muset dělat něco jiného. Pokud bych měl opravdu skončit, tak by bylo pěkné začít a zároveň ukončit moji kariéru s Fordem."
"Chci ukončit kariéru? Co myslíte? Pochopitelně že ne! Chci závodit. Miluju tento sport, rally je můj život. Miluju MS v automobilových soutěžích....možná až na čekání na to, až si pro Vás tým přijede, když se stane na trati něco nepředvídatelného."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?