Na Volkswagen čeká před startem sezony 2013 ještě několik perných týdnů. Tým plánuje testy v Německu, Francii, Mexiku a Švédsku. Jenže by zároveň potřeboval do vozu co nejrychleji dostat Jariho-Mattiho Latvalu. Jenže Finovi vyprší platná smlouva s Fordem až na konci roku a zároveň nedostal povolení testovat jiný vůz.
Tento týden měl Volkswagen simulovat třidenní rally na svém testovacím polygonu v Ehra-Lessien. Nakonec ale bude za volantem jen Sébastien Ogier a Andreas Mikkelsen. Jari-Matti Latvala se bude moci jen dívat. "Pokud to dobře chápu, tak není problém s M-Sportem ale přímo s Fordem. Od nich potřebuji dostat povolení, abych mohl testovati jiný vůz. Na to stále čekám," říká Jari-Matti Latvala.
Volkswagen i Latvala doufali, že společná práce bude moci začít již tento týden během testu v Německu. Je možné, že Ford by se mohl "mstít" Volkswagenu za to, že mu přetáhl již více lidí - například sportovního ředitele Josta Capita nebo marketingového ředitele Jürgena Stackmanna.
U Volkswagenu ale doufají v brzkou domluvu: "Nejde o výkonnost ale především o bezpečnost. Mezi týmy platí nepsané pravidlo, že jezdec v případě změny týmu může co možná nejrychleji po skončení sezony přesednout a začít testovat nový vůz," říká Capito.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?