Technici Hyundaie vyrazili do Španělska, fotit ostatní speciály

Weijs, Hans - Degandt, Bjorn
Weijs, Hans - Degandt, Bjorn, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 14. listopadu 2012 16:28
Sdílej:

Projekt WRC u značky Hyundai se začíná pomalu rozjíždět. Během finálového závodu letošní sezony, Rally Catalunya, se zajímal šestičlenný tým korejské značky o techniku soupeřů. Korejci ve Španělsku pečlivě fotili vozy konkurence.

Hlavní atrakcí pro ně nebyl Sébastien Loeb, ale jeho auto Citroën DS3 WRC. Inžerýři Hyundaie pilně fotili a kamerovali nejen DS3 WRC, ale také Ford Fiesta RS WRC a Mini JCW WRC. 

K návštěvě se vyjádřil i šéf konkurenčního M-Sportu: "Je dobré, když se nový výrobce rozhodne informovat přímo na místě. Pokud by se o techniku konkurence zajímaly, tak si mohou přeci jednoduše koupit vůz kterékoliv jiné značky a podrobně jej prohlédnout," řekl Wilson pro motorsport-aktuell. 

Mezitím pokračují přípravy továrního týmu Hyundai. Evropská centrála založila Hyundai Motorsport GmbH (=s. r. o.) a hala pro budoucí tovární tým je připravená k nastěhování. Pokud by vše běželo podle plánu, tak by korejská značky měla v roce 2013 absolvovat testovací program zahrnující i několik soutěží a od roku 2014 do WRC plně vstoupit.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.