Projekt WRC u značky Hyundai se začíná pomalu rozjíždět. Během finálového závodu letošní sezony, Rally Catalunya, se zajímal šestičlenný tým korejské značky o techniku soupeřů. Korejci ve Španělsku pečlivě fotili vozy konkurence.
Hlavní atrakcí pro ně nebyl Sébastien Loeb, ale jeho auto Citroën DS3 WRC. Inžerýři Hyundaie pilně fotili a kamerovali nejen DS3 WRC, ale také Ford Fiesta RS WRC a Mini JCW WRC.
K návštěvě se vyjádřil i šéf konkurenčního M-Sportu: "Je dobré, když se nový výrobce rozhodne informovat přímo na místě. Pokud by se o techniku konkurence zajímaly, tak si mohou přeci jednoduše koupit vůz kterékoliv jiné značky a podrobně jej prohlédnout," řekl Wilson pro motorsport-aktuell.
Mezitím pokračují přípravy továrního týmu Hyundai. Evropská centrála založila Hyundai Motorsport GmbH (=s. r. o.) a hala pro budoucí tovární tým je připravená k nastěhování. Pokud by vše běželo podle plánu, tak by korejská značky měla v roce 2013 absolvovat testovací program zahrnující i několik soutěží a od roku 2014 do WRC plně vstoupit.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?