Petter Solberg připustil možnost, že by pro něj na rok 2013 ve WRC nezbyla tovární sedačka. Nor však ujistil, že v závodění chce i nadále pokračovat.
Petter Solberg s Fordem nezažil zrovna nejpovedenější konec sezony, když ve Španělsku po výpadku v první etapě nedojel na bodech. Mistr světa z roku 2003 nedokončil v bodované desítce už v Německu a ve Francii, na Sardinii si navíc připsal body pouze za deváté místo. Zatímco Latvala po sezoně odchází k Volkswagenu, tak Nor zatím stále místo pro příští sezonu v MS hledá. Chtěl by totiž získat vítězství v některém ze závodů, což se mu nepodařilo již sedm let.
Petter Solberg v Katalánsku řekl: "Ohledně konce této sezony mám smíšené pocity. Někdy jsem neměl štěstí, někdy jsem udělal chyby, ale zkusil jsem to. Samozřejmě, že by bylo lákavé porazit Loeba. Uvidíme, co přinese budoucnost. Pokud nebudeme mít sedačku v rally, tak máme nějaké možnosti startů v jiných disciplínách. V každém případě budu pokračovat jako pilot. Musím počkat, co se bude dít s M-Sportem."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?