Petter Solberg připustil možnost, že by pro něj na rok 2013 ve WRC nezbyla tovární sedačka. Nor však ujistil, že v závodění chce i nadále pokračovat.
Petter Solberg s Fordem nezažil zrovna nejpovedenější konec sezony, když ve Španělsku po výpadku v první etapě nedojel na bodech. Mistr světa z roku 2003 nedokončil v bodované desítce už v Německu a ve Francii, na Sardinii si navíc připsal body pouze za deváté místo. Zatímco Latvala po sezoně odchází k Volkswagenu, tak Nor zatím stále místo pro příští sezonu v MS hledá. Chtěl by totiž získat vítězství v některém ze závodů, což se mu nepodařilo již sedm let.
Petter Solberg v Katalánsku řekl: "Ohledně konce této sezony mám smíšené pocity. Někdy jsem neměl štěstí, někdy jsem udělal chyby, ale zkusil jsem to. Samozřejmě, že by bylo lákavé porazit Loeba. Uvidíme, co přinese budoucnost. Pokud nebudeme mít sedačku v rally, tak máme nějaké možnosti startů v jiných disciplínách. V každém případě budu pokračovat jako pilot. Musím počkat, co se bude dít s M-Sportem."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?