Když selže hever, tak je jezdec, který si navíc na start s vozem WRC musel vydělat, ochotný udělat vše pro to, aby zůstal v závodu.
Fin Jarkko Nikara předváděl velmi slušné výkony při debutu s vozem WRC, zaujal snad všechny odborníky. Jenže pak dostal na trati 44km dlouhé RZ defekt levé přední pneumatiky. Výměnou proražené pneumatiky ztratil téměř 4 minuty.
"Byla to levá přední pneumatika na velmi dlouhé rychlostní zkoušce. Trefili jsme kámen uvnitř zatáčky, dostali defekt a rozhodli se pro výměnu. Během výměny propažené pneumatiky nás postihl trošku problém s heverem. Auto najednou začalo klesat. Navíc všude byla spousta bláta, celá výměna nám zabrala hodně času. Museli jsme se také rozhodnout, co uděláme, aby auto nespadlo uplně na zem. Podložili jsme jej dalším kolem," popisuje nestandartní okamžiky Nikara.
8. jezdec průběžného pořadí pokračuje: "Po tomto incidentu jsem měl problém s brzdami. Auto hrozně vybrovalo, nevím co bylo za problém. Po ranním výkonu je to pochopitelně trošku zklamání, ale hlavní je, že jsme stále v soutěži a zítra nás čeká pokračování bojů."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.