Prodrive opět na vítězství s vozem Mini nedosáhne. Dani Sordo totiž havaroval v průběhu dopolední sekce. Tým by však chtěl závěr sezony zakončit alespoň ziskem několika nejrychlejších časů.
Dani Sordo sklouzl mimo trať se svým Mini JCW WRC na 4. kilometru 44km dlouhé rychlostní zkoušky. Očekává se, že Prodrive bude schopen opravit auto a Dani do zítřejší etapy odstartuje, aby tak mohl zajet alespoň několik rychlých časů.
"Teď už je to jen o zajíždění nejrychlejších časů. Auto není nijak poškozené, posádka ho pouze neudržela na trati, vyjela mimo ní asi 5 metrů, ale už se nemohla dostat zpět. Je to zklamání, jako by to částečně shrnovalo celý náš rok, kdy jsme nedokázali z vozu dostat jeho potenciál. Byla to velmi kluzká sekce, Dani to věděl, protože jsme spolu o tom pár minut před tím mluvili. Vyjeli pouze trochu mimo stopu, zablokovali kola a byli mimo," říká Dave Wilcock, šéf týmu Prodrive.
Zatímco Dani Sordo je mimo, jeho kolega pro tuto soutěž, Jarkko Nikara, zaujal. Po 4 RZ se držel na 7. místě, přítom před startem absolvoval pouze 50km dlouhý test.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.