Prodrive opět na vítězství s vozem Mini nedosáhne. Dani Sordo totiž havaroval v průběhu dopolední sekce. Tým by však chtěl závěr sezony zakončit alespoň ziskem několika nejrychlejších časů.
Dani Sordo sklouzl mimo trať se svým Mini JCW WRC na 4. kilometru 44km dlouhé rychlostní zkoušky. Očekává se, že Prodrive bude schopen opravit auto a Dani do zítřejší etapy odstartuje, aby tak mohl zajet alespoň několik rychlých časů.
"Teď už je to jen o zajíždění nejrychlejších časů. Auto není nijak poškozené, posádka ho pouze neudržela na trati, vyjela mimo ní asi 5 metrů, ale už se nemohla dostat zpět. Je to zklamání, jako by to částečně shrnovalo celý náš rok, kdy jsme nedokázali z vozu dostat jeho potenciál. Byla to velmi kluzká sekce, Dani to věděl, protože jsme spolu o tom pár minut před tím mluvili. Vyjeli pouze trochu mimo stopu, zablokovali kola a byli mimo," říká Dave Wilcock, šéf týmu Prodrive.
Zatímco Dani Sordo je mimo, jeho kolega pro tuto soutěž, Jarkko Nikara, zaujal. Po 4 RZ se držel na 7. místě, přítom před startem absolvoval pouze 50km dlouhý test.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?