Šéf továrního týmu Ford, Malcolm Wilson, popsal ztrátu Pettera Solberga na RZ2 jako "velké zklamání". M-Sport velmi toužil po tom, aby při poslední společné rally ve spolupráci s Fordem zvítězil, ale Solberg poškodil auto velmi brzy po startu soutěže.
Na první rychlostní zkoušce zajel Petter Solberg 4. nejrychlejší čas. Ve druhé RZ, která měřila 26,59 km, odstoupil na 18,63km. Internetem dokonce proběhly zprávy, že Petter Solberg trefil ten stejný kámen jako vloni.
"Pochopitelně jsem velmi zklamaný. Ještě jsem s ním nemluvil, ale vypadá to, že havaroval ve stejném místě, jako vloni. Zavěšení levého předního kola je zničeno. Posádka se ještě pokusila pokračovat, ale nešlo to, a tak za krátko vůz odstavila," říká Malcolm Wilson.
Solberg nemá jistotu v M-Sportu na příští rok, další odstoupení mu však moc nepomůže...
Ford sice zatím nezná přesný rozsah poškození Solbergova vozu, ale doufá, že bude schopný pokračovat na zítřejších asfaltových zkouškách. Na serveru youtube.com jsme našli video loňské nehody.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?