Šéf továrního týmu Ford, Malcolm Wilson, popsal ztrátu Pettera Solberga na RZ2 jako "velké zklamání". M-Sport velmi toužil po tom, aby při poslední společné rally ve spolupráci s Fordem zvítězil, ale Solberg poškodil auto velmi brzy po startu soutěže.
Na první rychlostní zkoušce zajel Petter Solberg 4. nejrychlejší čas. Ve druhé RZ, která měřila 26,59 km, odstoupil na 18,63km. Internetem dokonce proběhly zprávy, že Petter Solberg trefil ten stejný kámen jako vloni.
"Pochopitelně jsem velmi zklamaný. Ještě jsem s ním nemluvil, ale vypadá to, že havaroval ve stejném místě, jako vloni. Zavěšení levého předního kola je zničeno. Posádka se ještě pokusila pokračovat, ale nešlo to, a tak za krátko vůz odstavila," říká Malcolm Wilson.
Solberg nemá jistotu v M-Sportu na příští rok, další odstoupení mu však moc nepomůže...
Ford sice zatím nezná přesný rozsah poškození Solbergova vozu, ale doufá, že bude schopný pokračovat na zítřejších asfaltových zkouškách. Na serveru youtube.com jsme našli video loňské nehody.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?