Šéf soutěže v Mexiku, Patrick Suberville, připustil, že World Rally Championship, se bude muset změnit než začne správně fungovat pod novým promotérem.
Suberville řekl, že šampionát se potřebuje vrátit na úroveň a standardy publicity, kterých bylo dosaženo pod bývalým promotérem, společností North One Sports, v roce 2010, aby mohlo být využito báze k dalšímu vývoji mistrovství světa.
Zástupci Red Bull Media House a Sportsman Media se sešli minulý týden v Paříži a na Subervilleho udělaly plány společností dojem, dodává však, že je před nimi ještě hodně práce. "Televizní produkce pro nás byla letos strašná. Nemluvím teď o obrázcích, ty jsou dobré. Mluvím teď o věcech jako jsou reklamní bannery pro naše sponzory a o celkové produkci. Musíme se vrátit na úroveň, na které jsme byli před dvěma lety než se začneme posouvat dopředu," řekl Patrick Suberville, šéf organizátorů soutěže v Mexiku.
Organizátor soutěže v Mexiku od nového promotéra očeká zlepšení úrovně
Odmítá však, že by byli noví promotéři MS nedostatečně zkušení. "Je to společnost [Red Bull], která už dělala mnoho skvělých akcí. Nešli do toho jen tak bezhlavě. Na setkání jsem cítil jejich důvěru. Budou to dělat efektivně. Měl jsem pocit, že ví, co dělají - pokud by bylo potřeba zainvestovat, tak to udělají." Suberville také pochválil nového šéfa FIA pro rally, Jarma Mahonena. "Extrémně věřím tomu, že Jarmo je správným mužem pro tuto práci. Na začátku sezony jsme měli pochybnosti. Všechno tehdy bylo složité, ale Jarmo rozuměl potřebám soutěží. Jsme s ním na stejné notě."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?