Šéf soutěže v Mexiku, Patrick Suberville, připustil, že World Rally Championship, se bude muset změnit než začne správně fungovat pod novým promotérem.
Suberville řekl, že šampionát se potřebuje vrátit na úroveň a standardy publicity, kterých bylo dosaženo pod bývalým promotérem, společností North One Sports, v roce 2010, aby mohlo být využito báze k dalšímu vývoji mistrovství světa.
Zástupci Red Bull Media House a Sportsman Media se sešli minulý týden v Paříži a na Subervilleho udělaly plány společností dojem, dodává však, že je před nimi ještě hodně práce. "Televizní produkce pro nás byla letos strašná. Nemluvím teď o obrázcích, ty jsou dobré. Mluvím teď o věcech jako jsou reklamní bannery pro naše sponzory a o celkové produkci. Musíme se vrátit na úroveň, na které jsme byli před dvěma lety než se začneme posouvat dopředu," řekl Patrick Suberville, šéf organizátorů soutěže v Mexiku.
Organizátor soutěže v Mexiku od nového promotéra očeká zlepšení úrovně
Odmítá však, že by byli noví promotéři MS nedostatečně zkušení. "Je to společnost [Red Bull], která už dělala mnoho skvělých akcí. Nešli do toho jen tak bezhlavě. Na setkání jsem cítil jejich důvěru. Budou to dělat efektivně. Měl jsem pocit, že ví, co dělají - pokud by bylo potřeba zainvestovat, tak to udělají." Suberville také pochválil nového šéfa FIA pro rally, Jarma Mahonena. "Extrémně věřím tomu, že Jarmo je správným mužem pro tuto práci. Na začátku sezony jsme měli pochybnosti. Všechno tehdy bylo složité, ale Jarmo rozuměl potřebám soutěží. Jsme s ním na stejné notě."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.