Volkswagen: Mluvit o titulu v roce 2013 by bylo troufalé

Volkswagen Motorsport
Volkswagen Motorsport, foto: Volkswagen Motorsport
iM2 31. října 2012 17:00
Sdílej:

Člen představenstva značky Volkswagen, Wolfgang Dürheimer, prohlásil, že by byl rád, kdyby v prvním roce Polo R WRC bylo konkurenceschopné. Mluvil především o zajíždění nejrychlejších časů na jednotlivých RZ.

"Vedení značky očekává, že budeme hned od prvního roku v MS konkurenceschopní. Volkswagen absolvoval v letošním roce prvotřídní přípravný program. Jezdci měli možnost se s tratěmi soutěží MS a podmínkami seznámit. Pokud se budeme bavit o výsledcích testů, tak ty jsou též pozitivní," říká Wolfgang Dürheimer.

Asi není sporu, že v roce 2013 by měl být nejsilnějším týmem v poli WRC Citroën a to i přes odchod dlouholetého lídra Sébastiena Loeba. U Volkswagenu se tudíž ani neodvažují mluvit o titulu: "Bylo by troufalé hned v první roce Pola R WRC mluvit o titulu. Na to jsou ostatní týmy moc zkušené a až moc chytré, mají spoustu zkušeností. Volkswagen bude ale určitě silný a pokud se nám podaří vyhrát v příštím roce první rychlostní zkoušky, tak to bude signál dobře odvedené práce."

"Jedná se o zcela nové auto a až do Monte Carla bude mít na svém tachometru pouze testovací kilometry. Ale až v opravdovém závodě se projevují zkušenosti," krotí přehnaná očekávání zástupce Wolfsburgské značky.

Ten se také vyjádřil k situaci nového promotéra: "Se stavem věci v MS jsme byli poslední 3 roky všichni velmi nešťastní. Teď se ale situace vyjasnila a FIA má smlouvu s konsorciem partnerů. Proto doufáme, že profesionalita a stabilita poroste. Od Monte Carla 2013 uvidíme, jak se situace vyvíjí. Já věřím, že rallysport nabízí skvělou show."

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.