Dani Sordo nezažil v posledních dvou letech zrovna nejšťastnější období. Prvně přišel o místo u Citroënu, poté začal snít o tom, že se na čelo dostane s Mini, ale i tento projekt se nenaplnil. Teď věří Španěl v kompletní sezonu - s Citroënem.
Katalánská rally bude pro Daniho Sorda poslední soutěží MS s vozem Mini John Cooper Works WRC. Po dvou letech plných nenaplněných očekávání se se značkou Mini loučí a v roce 2013 by se měl vrátit do Citroënu. Zatím sice nic nebylo oficiálně potvrzeno, ale Dani by se snad i spokojil s občasnými starty, i když by nejraději startoval v kompletní sezoně.
"Nepožaduji bezpodmínečně dvouletý kontrakt. Chtěl bych prostě odjet ještě jeden pořádný rok, ve kterém bych startoval ve všech soutěžích. Pokud bych dostal možnost startovat ještě v jedné kompletní sezoně, ve které bych si mohl dokázat, jak na tom jsem, tak bych poté mohl spokojeně odejít," říká jezdec.
Jednu věc - stejně jako snad všichni ostatní jezdci v MS - by ale Dani ještě chtěl dokázat: Porazit Sébastiena Loeba. Pokud by měl k dispozici stejný materiál jako by měl Loeb, tak by jeho šance, minimálně na asfaltu, nemusely být úplně mizivé: "Sébastiena jsem nikdy neporazil. Ale upřímě, to nedokázal pořádně nikdo." Je třeba si ale připomenout, že v dobách, kdy byli s legendárním Francouzem týmovými kolegy, tak nejednou došlo na týmovou režii.
Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.