Sordo by nejraději startoval pravidelně, namísto vybraných soutěží za Loeba

Rally Monte Carlo
Rally Monte Carlo, foto: Citroën Sport
iM2 31. října 2012 15:59
Sdílej:

Dani Sordo nezažil v posledních dvou letech zrovna nejšťastnější období. Prvně přišel o místo u Citroënu, poté začal snít o tom, že se na čelo dostane s Mini, ale i tento projekt se nenaplnil. Teď věří Španěl v kompletní sezonu - s Citroënem.

Katalánská rally bude pro Daniho Sorda poslední soutěží MS s vozem Mini John Cooper Works WRC. Po dvou letech plných nenaplněných očekávání se se značkou Mini loučí a v roce 2013 by se měl vrátit do Citroënu. Zatím sice nic nebylo oficiálně potvrzeno, ale Dani by se snad i spokojil s občasnými starty, i když by nejraději startoval v kompletní sezoně. 

"Nepožaduji bezpodmínečně dvouletý kontrakt. Chtěl bych prostě odjet ještě jeden pořádný rok, ve kterém bych startoval ve všech soutěžích. Pokud bych dostal možnost startovat ještě v jedné kompletní sezoně, ve které bych si mohl dokázat, jak na tom jsem, tak bych poté mohl spokojeně odejít," říká jezdec.

Jednu věc - stejně jako snad všichni ostatní jezdci v MS - by ale Dani ještě chtěl dokázat: Porazit Sébastiena Loeba. Pokud by měl k dispozici stejný materiál jako by měl Loeb, tak by jeho šance, minimálně na asfaltu, nemusely být úplně mizivé: "Sébastiena jsem nikdy neporazil. Ale upřímě, to nedokázal pořádně nikdo." Je třeba si ale připomenout, že v dobách, kdy byli s legendárním Francouzem týmovými kolegy, tak nejednou došlo na týmovou režii. 

Témata:
Stalo se
Český trh
Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.

Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.