Dani Sordo nezažil v posledních dvou letech zrovna nejšťastnější období. Prvně přišel o místo u Citroënu, poté začal snít o tom, že se na čelo dostane s Mini, ale i tento projekt se nenaplnil. Teď věří Španěl v kompletní sezonu - s Citroënem.
Katalánská rally bude pro Daniho Sorda poslední soutěží MS s vozem Mini John Cooper Works WRC. Po dvou letech plných nenaplněných očekávání se se značkou Mini loučí a v roce 2013 by se měl vrátit do Citroënu. Zatím sice nic nebylo oficiálně potvrzeno, ale Dani by se snad i spokojil s občasnými starty, i když by nejraději startoval v kompletní sezoně.
"Nepožaduji bezpodmínečně dvouletý kontrakt. Chtěl bych prostě odjet ještě jeden pořádný rok, ve kterém bych startoval ve všech soutěžích. Pokud bych dostal možnost startovat ještě v jedné kompletní sezoně, ve které bych si mohl dokázat, jak na tom jsem, tak bych poté mohl spokojeně odejít," říká jezdec.
Jednu věc - stejně jako snad všichni ostatní jezdci v MS - by ale Dani ještě chtěl dokázat: Porazit Sébastiena Loeba. Pokud by měl k dispozici stejný materiál jako by měl Loeb, tak by jeho šance, minimálně na asfaltu, nemusely být úplně mizivé: "Sébastiena jsem nikdy neporazil. Ale upřímě, to nedokázal pořádně nikdo." Je třeba si ale připomenout, že v dobách, kdy byli s legendárním Francouzem týmovými kolegy, tak nejednou došlo na týmovou režii.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.