Poprvé za dobu působení v MS se rozhodl britsko-čínský výrobce pneumatik, společnost D-MACK, nasadit do soutěže MS dva vozy WRC s předními jezdci - Evgeny Novikovem a Martinem Prokopem na svých výrobcích.
"Tento start už byl plánován delší dobu. S D-MACKem máme dlouhodobé a úzké vztahy. V Rusku bude také v nové sezoně startovat Polo Cup s pneumatiky D-MACK," říká ke startu Evgeny Novikov.
Finále sezony 2012 se uskuteční na obou površích. V pátek se pojede na šotolině, v sobotu a neděli na asfaltu. "Je to skvělá šance na vyzkoušení pneumatik společnosti D-MACK. Zatím jsem neměl možnost tyto pneumatiky na voze testovat nebo s nimi dokonce startovat v soutěži, tak nevím přesně, co očekávat. Doufám ale, že i ve Španělsku budeme schopni dojet v TOP10," pokračuje Novikov, pro kterého je to, narozdíl do Prokopa, první start na výbcích této značky.
Martin má na start s těmito pneumatikami dobré vzpomínky. V Argentině získal při startu na D-MACKách 4. místo, což je nejen nejlepší výsledek českého jezdce v MS ale také nejlepší výsledek značky.
Martin jel na Sardinii se svým vozem a svým zbarvením, ve Španělsku pojede s vozem D-MACK v jejich barvách...
"Že bych mohl podobný výsledek zopakovat, považuji spíše za nepravděpodobné. Na šotolině jsou D-MACKy alternativou k Michelinům, které jsou sice stále o kousek rychlejší, ale rozdíl není velký. Asfaltovou verzi jsem ještě neměl možnost vyzkoušet, takže nevím, co čekat. Je možné, že se před nás dostane třeba jedno auto kategorie S2000 na Michelinech. Ale jako privátní tým musíte vyzkoušet všechny možnosti. Po startech v Argentině a na Sardinii chceme vyzkoušet i asfaltovou verzi," říká Martin Prokop.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?