Volkswagen bych chtěl, aby Jari-Matti Latvala ještě letos mohl otestovat jejich Polo R WRC. Fin také zdůvodnil svůj přechod k VW.
Již najakou dobu známe obsazení továrního týmu VW pro příští sezonu. Vedle Sébastiena Ogiera se za volant druhého Pola R WRC posadí Jari-Matti Latvala. Volkswagen by Fina rád přivítal na testech svého auta ihned po skončení sezony. Platnost smlouvy mezi Latvalou a Fordem nehledě na odchod modrého oválu z WRC končí až 31. 12. 2012.
I Volkswagen si tak bude muset počkat až na vyjádření od Fordu, jestli budou moci s Latvalou testovat ještě letos. Rozhovory právě probíhají. "Momentálně mluvím s Malcolmem Wilsonem o prvním testu Latvaly. Je to běžná praxe na konci sezony," řekl Jost Capito pro Autosport. Podle šéfa VW by dřívější test Latvaly s týmem mohl dát nový impulz do vývoje Pola. "Jari k nám přijde s čerstvými nápady a bude nás dodatečně motivovat," řekl Němec. Dodal, že doufá, že mezi jeho jezdci nedojde k podobnému napětí, jako jsme mohli vidět minulý rok mezi Ogierem a Loebem u Citroënu. "Vést oba v jednom týmu určitě bude výzva. Je to ale skvělá výzva, na kterou se těším." Spojení Latvala-Ogier označila jako "dream team".
Šéf VW doufá, že se jejich nová akvizice s Polem R WRC sveze ještě letos
Jari-Matti Latvala se kromě toho vyjádřil také o důvodech odchodu k VW: "Možná by bylo lepší zůstat u Fordu. Vím, že bych tam měl šanci jet příští rok o titul. Kdyby ale na konci příštího roku byly všechny místa na rok 2014 obsazené, tak bych mohl skončit jako Petter [Solberg] a musel bych jet za privátní tým. A to nechci." Jen připomeňme, že jeho momentální týmový kolega u Fordu v roce 2008 po odchodu továrního týmu Subaru z MS nenašel tovární sedačku, a tak tři roky jezdil ve svém vlastním týmu. Pro rok 2012 se vrátil zpět k Fordu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?