Sébastien Loeb řekl, že chybějící možnost bojovat o titul ve World Rally Championship v roce 2013 bude jednou z věcí, která mu bude nejvíce chybět.
Sébastien Loeb se v následující sezoně bude v MS objevovat jen sporadicky, když se dle různých zvěstí bude hlavně připravovat na vstup do Mistrovství světa cestovních vozů (WTCC), kam by měl od roku 2014 společně s Citroënem přejít. Nebude tak moci zabojovat o desátý titul ve WRC.
"Fakt, že nebudu bojovat o titul, protože to nebude v příští sezoně mým cílem, bude trochu zvláštní. Stále budu mít co dělat, možná zkusím nějaké závody GT vozů a budu se připravovat na rok 2014 ve WTCC s Citroënem. Budu jezdit, ale nebudu mít tento cíl," řekl Sébastien Loeb pro wrc.com.
Jen dodejme, že devátý titul ve WRC si Loeb zajistil na své domácí soutěži ve Francii, která se jela začátkem tohoto měsíce. V následujícím roce by se měl zúčastnit pouze pěti soutěží ve WRC. Bude to tak poprvé od roku 2006, co se nezúčastní všech soutěží roku. V roce 2006 musel vynechat čtyři soutěže kvůli zlomenému rameni.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?