Malcolm Wilson prohlásil, že nesouhlasí s názorem, že s mladými jezdci nemůže vyhrát MS. Šéf M-Sportu by neměl problém s tím, posadit do svých vozů v příštím roce pouze mladé jezdce.
Malcolm Wilson, který plánuje pod jménem M-Sport do WRC i příštím roce nasadit tým s vozy Ford Fiesta RS WRC i přes fakt, že Ford jako titulární sponzor celého projektu končí, prohlásil, že na trhu je spousta mladých talentů, a tak nemusí spěchat s oznámením náhrady za odcházejícího Jariho-Mattiho Latvalu.
"Určitě jsme o Jariho-Mattiho Latvalu nechtěli přijít. Věřím, že kdybychom mu byli schopni nabídnout dlouhodobou budoucnost v šampionátu, tak bychom o něj nepřišli. Jeho rozhodnutí plně chápu a přeji mu jen to nejlepší, i když samozřejmě doufám, že moc úspěšný nebude, protože to by znamenalo, že by porážel nás," říká Wilson.
"Momentálně zažíváme vzrušující období se spoustou mladých talentovaných jezdců. Všichni ví, že já se nebojím této hry. Udělal jsem to už v minulosti několikrát s jezdci jako Francois Duval, Markko Märtin, Mikko Hirvonen nebo Jari-Matti Latvala, kteří začali svoji kariéru u továrního týmu v MS u nás."
Mezi potencionální "tovární" jezdce M-Sportu můžeme určitě zařadít Evgeny Novikova, Otta Tänaka nebo Madse Ostberga, kteří všichni letos využívají služeb vozu Ford.
"Mým cílem je, abychom dojížděli na rally s tím pocitem, že máme šanci na vítězství nejen v jednotlivých soutěžích, ale také v šampionátu. Toho jsme byli schopni ve všech letech s vyjímkou roku 2005, kdy jsme se s Fordem rozhodli zaměřit především na vývoj nového Focusu a tak jsme najali jezdeckou dvojici jiným způsobem," zakončil Wilson, který momentálně také hledá potenciální partnery, kteří by mu pomohly zastřešit sezonu 2013.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?