Malcolm Wilson prohlásil, že nesouhlasí s názorem, že s mladými jezdci nemůže vyhrát MS. Šéf M-Sportu by neměl problém s tím, posadit do svých vozů v příštím roce pouze mladé jezdce.
Malcolm Wilson, který plánuje pod jménem M-Sport do WRC i příštím roce nasadit tým s vozy Ford Fiesta RS WRC i přes fakt, že Ford jako titulární sponzor celého projektu končí, prohlásil, že na trhu je spousta mladých talentů, a tak nemusí spěchat s oznámením náhrady za odcházejícího Jariho-Mattiho Latvalu.
"Určitě jsme o Jariho-Mattiho Latvalu nechtěli přijít. Věřím, že kdybychom mu byli schopni nabídnout dlouhodobou budoucnost v šampionátu, tak bychom o něj nepřišli. Jeho rozhodnutí plně chápu a přeji mu jen to nejlepší, i když samozřejmě doufám, že moc úspěšný nebude, protože to by znamenalo, že by porážel nás," říká Wilson.
"Momentálně zažíváme vzrušující období se spoustou mladých talentovaných jezdců. Všichni ví, že já se nebojím této hry. Udělal jsem to už v minulosti několikrát s jezdci jako Francois Duval, Markko Märtin, Mikko Hirvonen nebo Jari-Matti Latvala, kteří začali svoji kariéru u továrního týmu v MS u nás."
Mezi potencionální "tovární" jezdce M-Sportu můžeme určitě zařadít Evgeny Novikova, Otta Tänaka nebo Madse Ostberga, kteří všichni letos využívají služeb vozu Ford.
"Mým cílem je, abychom dojížděli na rally s tím pocitem, že máme šanci na vítězství nejen v jednotlivých soutěžích, ale také v šampionátu. Toho jsme byli schopni ve všech letech s vyjímkou roku 2005, kdy jsme se s Fordem rozhodli zaměřit především na vývoj nového Focusu a tak jsme najali jezdeckou dvojici jiným způsobem," zakončil Wilson, který momentálně také hledá potenciální partnery, kteří by mu pomohly zastřešit sezonu 2013.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?