Malcolm Wilson prohlásil, že nesouhlasí s názorem, že s mladými jezdci nemůže vyhrát MS. Šéf M-Sportu by neměl problém s tím, posadit do svých vozů v příštím roce pouze mladé jezdce.
Malcolm Wilson, který plánuje pod jménem M-Sport do WRC i příštím roce nasadit tým s vozy Ford Fiesta RS WRC i přes fakt, že Ford jako titulární sponzor celého projektu končí, prohlásil, že na trhu je spousta mladých talentů, a tak nemusí spěchat s oznámením náhrady za odcházejícího Jariho-Mattiho Latvalu.
"Určitě jsme o Jariho-Mattiho Latvalu nechtěli přijít. Věřím, že kdybychom mu byli schopni nabídnout dlouhodobou budoucnost v šampionátu, tak bychom o něj nepřišli. Jeho rozhodnutí plně chápu a přeji mu jen to nejlepší, i když samozřejmě doufám, že moc úspěšný nebude, protože to by znamenalo, že by porážel nás," říká Wilson.
"Momentálně zažíváme vzrušující období se spoustou mladých talentovaných jezdců. Všichni ví, že já se nebojím této hry. Udělal jsem to už v minulosti několikrát s jezdci jako Francois Duval, Markko Märtin, Mikko Hirvonen nebo Jari-Matti Latvala, kteří začali svoji kariéru u továrního týmu v MS u nás."
Mezi potencionální "tovární" jezdce M-Sportu můžeme určitě zařadít Evgeny Novikova, Otta Tänaka nebo Madse Ostberga, kteří všichni letos využívají služeb vozu Ford.
"Mým cílem je, abychom dojížděli na rally s tím pocitem, že máme šanci na vítězství nejen v jednotlivých soutěžích, ale také v šampionátu. Toho jsme byli schopni ve všech letech s vyjímkou roku 2005, kdy jsme se s Fordem rozhodli zaměřit především na vývoj nového Focusu a tak jsme najali jezdeckou dvojici jiným způsobem," zakončil Wilson, který momentálně také hledá potenciální partnery, kteří by mu pomohly zastřešit sezonu 2013.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?