V příštím roce se můžeme znovu těšit na JWRC. Používat se budou stejné vozy, jako ve WRC Academy. FIA se rozhodla pro vozy Ford Fiesta R2.
Aktuálním juniorským mistrem světa je Aaron Burkart, který titul v JWRC vyhrál před dvěma lety, pak ale FIA tento šampionát zrušila. Náklady na nasazení vozů byly až moc vysoké a mladí talenti si nemohli dovoli se do šampionátu přihlásit. FIA tak zrušila JWRC a zavedla WRC Academy, ve které startovali všichni se stejnou technikou. Tou byl Ford Fiesta R2.
Od roku 2013 se ale zase pojede JWRC. FIA se však chce vyvarovat dřívějším chybám, a tak budou mít všichni k dispozici stejnou techniku. Tím by se měly náklady na start v JWRC udržet na v rozumné výši. Během soutěže na Sardinii bylo oznámeno, že jako dodavatel jednotných vozů byl vybrán M-Sport. Zájem měl i Peugeot, Citroën, Renault nebo Toyota. Šéf rally u FIA, Jarmo Mahonen, to potvrdil: "Jednání byla úspěšně uzavřena. Už jde jen o několik detailů."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?