Thierry Neuville neudržel na trati svůj speciál Citroën DS3 WRC a musel ze soutěže odstoupit. Z vozu mu vytekl olej, v soutěži by měl v rámci Rally 2 pokračovat.
Mladý Belgičan se moc nesvezl, když nedokázal absolvovat ani první RZ dnešního dne. Jezdec juniorky Citroënu pak odpoledne v servisu novinářům popsal, že měl problém najít ten správný rytmus a z vozu neměl nejlepší pocit: "Byl to ko konci zkoušky, v jedné úzké zatáčce jsem jel až moc zeširoka."
Jenže na okraji zatáčky číhal příkop. "Spadli jsme půlkou vozu do příkopu a nebyli jsme schopni ho dostat zpět na trať," popisuje jezdec. To se nakonec posádce po delší době podařilo, jenže jejich auto se začlo natolik přehřívat, že má Thierry popálený prst. "Hodně to bolí," říká Thierry Neuville.
Thierry startuje v barvách Kataru
Bolest však nebyla důvodem, proč musel nakonec svoji DS3 WRC odstavit. "Už před startem jsme viděli, že jsme ztratili trochu oleje." Jenže z vozu nemohl pilot posoudit, jak moc ho ztratili. "Společně s týmem jsme se rozhodli vůz odstavit, aby nedošlo k poškození motoru a mohli jsme v sobotu pokračovat."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?