Thierry Neuville neudržel na trati svůj speciál Citroën DS3 WRC a musel ze soutěže odstoupit. Z vozu mu vytekl olej, v soutěži by měl v rámci Rally 2 pokračovat.
Mladý Belgičan se moc nesvezl, když nedokázal absolvovat ani první RZ dnešního dne. Jezdec juniorky Citroënu pak odpoledne v servisu novinářům popsal, že měl problém najít ten správný rytmus a z vozu neměl nejlepší pocit: "Byl to ko konci zkoušky, v jedné úzké zatáčce jsem jel až moc zeširoka."
Jenže na okraji zatáčky číhal příkop. "Spadli jsme půlkou vozu do příkopu a nebyli jsme schopni ho dostat zpět na trať," popisuje jezdec. To se nakonec posádce po delší době podařilo, jenže jejich auto se začlo natolik přehřívat, že má Thierry popálený prst. "Hodně to bolí," říká Thierry Neuville.
Thierry startuje v barvách Kataru
Bolest však nebyla důvodem, proč musel nakonec svoji DS3 WRC odstavit. "Už před startem jsme viděli, že jsme ztratili trochu oleje." Jenže z vozu nemohl pilot posoudit, jak moc ho ztratili. "Společně s týmem jsme se rozhodli vůz odstavit, aby nedošlo k poškození motoru a mohli jsme v sobotu pokračovat."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?