Věci během posledních dní se pro Jariho-Mattiho udály poměrně rychle, když jeho budoucnost ve WRC je spojena s týmem Volkswagenu.
Finský pilot během tohoto týdne ukončil veškeré spekulace o jeho budoucnosti, když oznámil, že od příští sezony bude jezdit za německý Volkswagen. U VW tak doplní Sébastiena Ogiera, který byl oznámen již před rokem a momentáně se stará o vývoj Pola R WRC.
Před jeho debutem za volantem vozu by se Jari-Matti rád svezl s novým speciálem na testech. Času není mnoho, protože již v lednu se pojede v Monte Carlu. Fin má smlouvu s Fordem ale až do konce kaleřního roku 2012. "Pokud s tím bude Ford souhlasit, tak bych se v brzké době mohl svést již brzy, možná ještě před koncem listopadu," řekl Jari-Matti Latvala. "Těžko se mi teď o tom teď mluví, protože neznám ani vybavení ani auto. Očekávám, že budeme hned konkurenceschopní."
Jari-Matti dnes na Sardinii chyboval poměrně brzy
A co říká na nového kolegu Sébastien Ogier? "Jari je bezpochyby dobrým pilotem, hodně rychlým. Bezpochyby přispěje k vývoji Pola R. Pro mě je měřítkem. Myslím, že rok 2013 bude zajímavý." Latvala však dostal ujištění, že v týmu nebude nikdo jmenován jezdcem číslo jedna: "Volkswagen neurčí týmovou jedničku, budeme mít stejné statusy."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?