Petter Solberg prohlásil, že je schopný a ochotný vést tým M-Sport v příštím roce poté, co odešel jak Ford tak Jari-Matti Latvala.
Po oznámení odchodu Fordu z MS a odchodu Jariho-Mattiho Latvaly z týmu zvažuje Petter Solberg svoje možnosti pro příští rok. Momentální jezdec Fordu byl v souvislosti s příštím rokem spojován jak s Fordem tak i Citroënem.
Dokonce se spekuluje, že měl mít Nor velmi dobrou nabídku od Citroënu, jenže ten vidí potenciál Fiesty RS WRC pro rok 2013: "Je to rychlé auto...A bude ještě rychlejší. Byl jsem v továrně a vím, jaká vylepšení se chystají. To je důvod, proč Vám říkám, že bych neměl problém zůstat v týmu i pro příští sezonu."
"Zcela jistě může příští rok M-Sport vyhrávat soutěže a dokonce i titul. Jak znám Malcolma Wilsona, tak poslední okolnosti ho donutí pracovat ještě tvrději a usilovněji. Mám rád to auto, vždy se mi líbilo. Bylo by velmi obtížné odejít. Uvidíme."
V dobrách soukromých startů s Citroënem o něj Francouzi zájem neměli, teď nabídku údajně má...
Pokud by se však přece jenom rozhodl odejít, tak by se ho mohl M-Sport pokusit nahradit Danim Sordem. Jenže ten je právě druhým jezdcem, který je společně se Solbergem zvažován na pozici druhého jezdce v Citroënu DS3 WRC.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.