Asi nejhůře "utajené" tajemství v MS bylo dnes konečně oficiálně potvrzeno: Jari-Matti Latvala a jeho spolujezdec Miikka Anttila budou na lednové Rally Monte Carlo sedět za volantem Volkswagenu Polo R WRC.
"Jsme hrdí a potěšeni tím, že se nám podařilo získat Jariho-Mattiho Latvalu pro nás projekt v MS v rally. Patří k nejlepším jezdcům celého mistrovství. Má hodně zkušeností, je agresivní a má přírozenou rychlost. Jariho znám od doby, co do MS vstoupil, od té doby se hodně zlepšil. Je opravdovým posílením našeho týmu," říká šéf VW, Jost Capito.
"Fakt, že další špičkový jezdec věří v naše schopnosti a spojil svoji budoucnost s našim týmem, je velkou motivací pro každého člena týmu. Díky dvojici Sébastien Ogier a Jari-Matti Latvala máme skvělé jezdce pro naši premiérovou sezonu s Polem R WRC v MS."
Jari-Matti Latvala opouští tovární Ford po pěti letech: "Velice se těším na svoji budoucnost v MS s vozem Volkswagen Polo R WRC. Motivace celého týmu mě přesvědčila k přestupu. Čas u Fordu byl pro mě velmi cenný a chtěl bych všem v M-Sportu poděkovat, v posledních letech mě neustále podporovali - rozhodnutí to proto nebylo lehké. Zaroveň vnímám změnu z osobního hlediska jako nový začátek. Přestupuji, abych naplnil svůj velký cíl: Stát se mistrem světa WRC s Volkswagenem."
Jari-Matti titul s Fordem nikdy nezískal, teď zkusí štěstí u Volkwagenu....
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?