Jarkko Nikara se připojí k Danimu Sordovi u týmu Prodrive při finálovém závodu World Rally Championship, Rally Catalunya, která se jede příští měsíc.
Nikara je již dlouhou dobu brán za jednoho nejrychlejších jezdců ve Finsku. Byl také jedním z účastníků zahajovacího ročníku Pirelli Star Driver v roce 2009. Od té doby většinou závodil s vozy skupiny N. V Katalánsku si odbude premiéru za volantem vozu specifikace World Rally Car a bude se jednat o debut o vozem Mini John Cooper Works.
Ředitel pro obchodní rozvoj týmu, Richad Taylor, je příchodem Jarka nadšen. "Prodrive je nadšen tím, že budeme mít Jarka pro Katalánsko v našem týmu. V předchozích letech ukázal excelentní rychlost na různých soutěžích. Obzvláště na nás udělalo dojem jeho letošní vítězství ve skupině N ve Finsku, kde zajížděl časy často rychlejší než jeho soupeři s rychlejšími a modernějšími vozy. Samozřejmě to bude poprvé, co pojede s Mini WRC, ale i tak očekáváme, že zajede několik silných časů a myslíme si, že může mnoho lidí překvapit."
Jarko letos ve Zlíně
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?