Jarkko Nikara se připojí k Danimu Sordovi u týmu Prodrive při finálovém závodu World Rally Championship, Rally Catalunya, která se jede příští měsíc.
Nikara je již dlouhou dobu brán za jednoho nejrychlejších jezdců ve Finsku. Byl také jedním z účastníků zahajovacího ročníku Pirelli Star Driver v roce 2009. Od té doby většinou závodil s vozy skupiny N. V Katalánsku si odbude premiéru za volantem vozu specifikace World Rally Car a bude se jednat o debut o vozem Mini John Cooper Works.
Ředitel pro obchodní rozvoj týmu, Richad Taylor, je příchodem Jarka nadšen. "Prodrive je nadšen tím, že budeme mít Jarka pro Katalánsko v našem týmu. V předchozích letech ukázal excelentní rychlost na různých soutěžích. Obzvláště na nás udělalo dojem jeho letošní vítězství ve skupině N ve Finsku, kde zajížděl časy často rychlejší než jeho soupeři s rychlejšími a modernějšími vozy. Samozřejmě to bude poprvé, co pojede s Mini WRC, ale i tak očekáváme, že zajede několik silných časů a myslíme si, že může mnoho lidí překvapit."
Jarko letos ve Zlíně
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?