Jarkko Nikara se připojí k Danimu Sordovi u týmu Prodrive při finálovém závodu World Rally Championship, Rally Catalunya, která se jede příští měsíc.
Nikara je již dlouhou dobu brán za jednoho nejrychlejších jezdců ve Finsku. Byl také jedním z účastníků zahajovacího ročníku Pirelli Star Driver v roce 2009. Od té doby většinou závodil s vozy skupiny N. V Katalánsku si odbude premiéru za volantem vozu specifikace World Rally Car a bude se jednat o debut o vozem Mini John Cooper Works.
Ředitel pro obchodní rozvoj týmu, Richad Taylor, je příchodem Jarka nadšen. "Prodrive je nadšen tím, že budeme mít Jarka pro Katalánsko v našem týmu. V předchozích letech ukázal excelentní rychlost na různých soutěžích. Obzvláště na nás udělalo dojem jeho letošní vítězství ve skupině N ve Finsku, kde zajížděl časy často rychlejší než jeho soupeři s rychlejšími a modernějšími vozy. Samozřejmě to bude poprvé, co pojede s Mini WRC, ale i tak očekáváme, že zajede několik silných časů a myslíme si, že může mnoho lidí překvapit."
Jarko letos ve Zlíně
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.