Juho Hänninen je mistrem IRC pro rok 2010, v roce 2011 vyhrál SWRC a letos se stal mistrem Evropy. Podle nejnovějších zpráv by mohl Fin zamířit příští rok do MS. Stát by se tak mělo s týmem Motorsport Italia a vozem MINI John Cooper Works WRC, kolegou by měl zůstat Chris Atkinson.
S touto firmou přišel britský Autosport ve svém magazínu a píší o ní i odborný španělský server. Juho Hänninen by nebyl v MS uplným nováčkem, v letech 2006 a 2007 absolvoval celkem 4 soutěže (nejlépe 8. v roce 2007 na Sardinii) s vozem Mitsubishi Lancer WRC. Není bez zajímavosti, že o vůz se mu staral stejný tým, se kterým je teď současný tovární jezdec Škody spojován.
Mnozí očekávali, že se posune z týmu Škoda Motorsport do továrního Volkswagenu a bude tak usedat do druhého Pola R WRC vedle Sébastiena Ogiera. Jenže německý tým se rozhodl jít cestou výchovy vlastních talentů a Juho pouze absolvoval pár testů v úvodní testovací fázi Pola R WRC.
Je otázkou, kdo, a zda-li vůbec někdo, bude plnit příští rok roli továrního týmu MINI...
Teď se objevily zprávy, že by mohl v příštím roce jezdit za volantem MINI John Cooper Works WRC týmu Motorsport Italia. Kolegou by měl zůstat Chris Atkinson, dokonce se mluví o tom, že by tým měl být schopný připravit 3. auto. Hänninen by tak mohl využít příští rok jako "učednický" a v roce 2014 se usadit v některém z továrních týmů. Teoreticky by však mohlo být volno už příští rok u továrního týmu MINI. Je však otázkou, kdo, a zda-li vůbec někdo, bude plnit příští rok roli továrního týmu MINI...
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?