Juho Hänninen je mistrem IRC pro rok 2010, v roce 2011 vyhrál SWRC a letos se stal mistrem Evropy. Podle nejnovějších zpráv by mohl Fin zamířit příští rok do MS. Stát by se tak mělo s týmem Motorsport Italia a vozem MINI John Cooper Works WRC, kolegou by měl zůstat Chris Atkinson.
S touto firmou přišel britský Autosport ve svém magazínu a píší o ní i odborný španělský server. Juho Hänninen by nebyl v MS uplným nováčkem, v letech 2006 a 2007 absolvoval celkem 4 soutěže (nejlépe 8. v roce 2007 na Sardinii) s vozem Mitsubishi Lancer WRC. Není bez zajímavosti, že o vůz se mu staral stejný tým, se kterým je teď současný tovární jezdec Škody spojován.
Mnozí očekávali, že se posune z týmu Škoda Motorsport do továrního Volkswagenu a bude tak usedat do druhého Pola R WRC vedle Sébastiena Ogiera. Jenže německý tým se rozhodl jít cestou výchovy vlastních talentů a Juho pouze absolvoval pár testů v úvodní testovací fázi Pola R WRC.
Je otázkou, kdo, a zda-li vůbec někdo, bude plnit příští rok roli továrního týmu MINI...
Teď se objevily zprávy, že by mohl v příštím roce jezdit za volantem MINI John Cooper Works WRC týmu Motorsport Italia. Kolegou by měl zůstat Chris Atkinson, dokonce se mluví o tom, že by tým měl být schopný připravit 3. auto. Hänninen by tak mohl využít příští rok jako "učednický" a v roce 2014 se usadit v některém z továrních týmů. Teoreticky by však mohlo být volno už příští rok u továrního týmu MINI. Je však otázkou, kdo, a zda-li vůbec někdo, bude plnit příští rok roli továrního týmu MINI...
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?