Sébastien Loeb pomalu odchází z MS a tak můžeme očekávat velmi napínavou bitvu o titul v "roce 1 p.L." (po Loebovi). Podle mínění Francouze si to o titul rozdají Mikko Hirovnen a Sébastien Ogier, s Jarim-Mattim Latvalou nepočítá.
Od roku 2004 nikdo jiný než Sébastien Loeb nezvedal nad hlavu trofej pro mistra světa. Příští rok se to změní. Podle mínění čerstvě korunovaného devitínásobného mistra světa to ale Jari-Matti Latvala nebude, kdo by byl jeho nástupcem. Loeb v rozhovoru pro Autosport uvedl, že Finovi chybí spolehlivost.
Za toho, kdo vyhraje MS v rally, tipuje svého současného kolegu od Citroënu, Mikka Hirovnena, a nebo bývalého kolegu, Sébastiena Ogiera, na kterém leží největší vývojová práce na novém WRC - Volkswagenu Polo R WRC.
"Pravděpodobně si to mezi sebou rozdají Mikko Hirovnen a Sébastien Ogier - pokud tedy na to Volkswagen bude mít. Jari-Matti má potenciál, ale zkrátka není dostatečně spolehlivý. Nevím, jestli to dokáže překonat, ale bude zajímavé to pozorovat. Těším se na to, až budu celou situaci sledovat z "helikoptéry"," říká Sébastien Loeb.
Legenda rallysportu má v plánu na příští sezonu odjet pouze 5 soutěží, známé jsou pouze starty na Monte Carlu a ve Francii. Dále by se měl Sébastien podílet na vývojových fázích pro vstup do WTCC.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?