Sébastien Loeb pomalu odchází z MS a tak můžeme očekávat velmi napínavou bitvu o titul v "roce 1 p.L." (po Loebovi). Podle mínění Francouze si to o titul rozdají Mikko Hirovnen a Sébastien Ogier, s Jarim-Mattim Latvalou nepočítá.
Od roku 2004 nikdo jiný než Sébastien Loeb nezvedal nad hlavu trofej pro mistra světa. Příští rok se to změní. Podle mínění čerstvě korunovaného devitínásobného mistra světa to ale Jari-Matti Latvala nebude, kdo by byl jeho nástupcem. Loeb v rozhovoru pro Autosport uvedl, že Finovi chybí spolehlivost.
Za toho, kdo vyhraje MS v rally, tipuje svého současného kolegu od Citroënu, Mikka Hirovnena, a nebo bývalého kolegu, Sébastiena Ogiera, na kterém leží největší vývojová práce na novém WRC - Volkswagenu Polo R WRC.
"Pravděpodobně si to mezi sebou rozdají Mikko Hirovnen a Sébastien Ogier - pokud tedy na to Volkswagen bude mít. Jari-Matti má potenciál, ale zkrátka není dostatečně spolehlivý. Nevím, jestli to dokáže překonat, ale bude zajímavé to pozorovat. Těším se na to, až budu celou situaci sledovat z "helikoptéry"," říká Sébastien Loeb.
Legenda rallysportu má v plánu na příští sezonu odjet pouze 5 soutěží, známé jsou pouze starty na Monte Carlu a ve Francii. Dále by se měl Sébastien podílet na vývojových fázích pro vstup do WTCC.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?