Protože má u Nassera Al-Attiyaha před WRC přednost MERC, tak se Katařan nemůže zúčastnit poslední soutěže sezony 2012 v Katalánsku. A tak se naskýtá skvělá šance pro mladého Hanse Weijse jr. Junior VW může prokázat svoji rychlost s vozem WRC na soutěži MS.
Dobrodružství jménem MS v automobilových soutěžích je pro Nassera Al-Attiyaha u konce. V době konání soutěže v Itálii dá přednost testu speciálu na Dakar, místo Španělska bude bojovat na Kypru o body do MERC (Middle East Championship). Speciálně pro tento šampionát si tým kolem Nassera objednal vůz Ford Fiesta RRC, který hodlá používat i v příštím roce.
Tato zpráva těší mladíky - v Itálii pojede za Qatar WRT Thierry Neuville, ve Španělsku dostane šanci Hans Weijs jr. 25letý jezdec tak může prokázat svoji rychlost v MS. Letos zde startoval pouze s Fabiemi S2000 týmu VW a jinak startuje v Jižní Africe. "Jsem rád, že mohu dát šanci dalšímu mladému talentovi, aby poměřil svoje schopnosti s nejlepšími jezdci na světě. Jsem si jistý, že Hans bude dobře reprezentovat barvy Kataru," říká Nasser Al-Attiyah.
"Je to pro mě velká šance, kterou chci využít. S Nassereme se známe již delší dobu, v Německu jsem byl jeho šotolinový špion. To se povedlo a tak jsme se začali bavit o této možnosti. Doufám, že zvyknutí si na WRC nebude tak obtížné. Pokusíme se zajistit půldenní test. Každopádně ještě před Španělskem budu startovat pro Volkswagen na jedné soutěži v Africe."
"Ve Španělsku jsem jel dvakrát, jednou jsem vyhrál a podruhé prohrál bitvu o titul. Během mého druhého startu už jsem ale zažil smíšený formát soutěže, tedy jeden den na šotolině a dva na asfaltu. Líbí se mi to a na soutěž se už těším," říká Hans Weijs jr.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?