Protože má u Nassera Al-Attiyaha před WRC přednost MERC, tak se Katařan nemůže zúčastnit poslední soutěže sezony 2012 v Katalánsku. A tak se naskýtá skvělá šance pro mladého Hanse Weijse jr. Junior VW může prokázat svoji rychlost s vozem WRC na soutěži MS.
Dobrodružství jménem MS v automobilových soutěžích je pro Nassera Al-Attiyaha u konce. V době konání soutěže v Itálii dá přednost testu speciálu na Dakar, místo Španělska bude bojovat na Kypru o body do MERC (Middle East Championship). Speciálně pro tento šampionát si tým kolem Nassera objednal vůz Ford Fiesta RRC, který hodlá používat i v příštím roce.
Tato zpráva těší mladíky - v Itálii pojede za Qatar WRT Thierry Neuville, ve Španělsku dostane šanci Hans Weijs jr. 25letý jezdec tak může prokázat svoji rychlost v MS. Letos zde startoval pouze s Fabiemi S2000 týmu VW a jinak startuje v Jižní Africe. "Jsem rád, že mohu dát šanci dalšímu mladému talentovi, aby poměřil svoje schopnosti s nejlepšími jezdci na světě. Jsem si jistý, že Hans bude dobře reprezentovat barvy Kataru," říká Nasser Al-Attiyah.
"Je to pro mě velká šance, kterou chci využít. S Nassereme se známe již delší dobu, v Německu jsem byl jeho šotolinový špion. To se povedlo a tak jsme se začali bavit o této možnosti. Doufám, že zvyknutí si na WRC nebude tak obtížné. Pokusíme se zajistit půldenní test. Každopádně ještě před Španělskem budu startovat pro Volkswagen na jedné soutěži v Africe."
"Ve Španělsku jsem jel dvakrát, jednou jsem vyhrál a podruhé prohrál bitvu o titul. Během mého druhého startu už jsem ale zažil smíšený formát soutěže, tedy jeden den na šotolině a dva na asfaltu. Líbí se mi to a na soutěž se už těším," říká Hans Weijs jr.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.