Protože má u Nassera Al-Attiyaha před WRC přednost MERC, tak se Katařan nemůže zúčastnit poslední soutěže sezony 2012 v Katalánsku. A tak se naskýtá skvělá šance pro mladého Hanse Weijse jr. Junior VW může prokázat svoji rychlost s vozem WRC na soutěži MS.
Dobrodružství jménem MS v automobilových soutěžích je pro Nassera Al-Attiyaha u konce. V době konání soutěže v Itálii dá přednost testu speciálu na Dakar, místo Španělska bude bojovat na Kypru o body do MERC (Middle East Championship). Speciálně pro tento šampionát si tým kolem Nassera objednal vůz Ford Fiesta RRC, který hodlá používat i v příštím roce.
Tato zpráva těší mladíky - v Itálii pojede za Qatar WRT Thierry Neuville, ve Španělsku dostane šanci Hans Weijs jr. 25letý jezdec tak může prokázat svoji rychlost v MS. Letos zde startoval pouze s Fabiemi S2000 týmu VW a jinak startuje v Jižní Africe. "Jsem rád, že mohu dát šanci dalšímu mladému talentovi, aby poměřil svoje schopnosti s nejlepšími jezdci na světě. Jsem si jistý, že Hans bude dobře reprezentovat barvy Kataru," říká Nasser Al-Attiyah.
"Je to pro mě velká šance, kterou chci využít. S Nassereme se známe již delší dobu, v Německu jsem byl jeho šotolinový špion. To se povedlo a tak jsme se začali bavit o této možnosti. Doufám, že zvyknutí si na WRC nebude tak obtížné. Pokusíme se zajistit půldenní test. Každopádně ještě před Španělskem budu startovat pro Volkswagen na jedné soutěži v Africe."
"Ve Španělsku jsem jel dvakrát, jednou jsem vyhrál a podruhé prohrál bitvu o titul. Během mého druhého startu už jsem ale zažil smíšený formát soutěže, tedy jeden den na šotolině a dva na asfaltu. Líbí se mi to a na soutěž se už těším," říká Hans Weijs jr.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?