Mistr světa, Sébastien Loeb, by měl v příštím roce odstartovat pouze do 5 soutěží. Volné místo v továrním voze by měl zaplnit Dani Sordo, pro kterého by to byl návrat do Citroënu, ve kterém působil v letech 2007 - 2010.
Poslední zprávy ze zakulisí šampionátu WRC hovoří jasně, Jari-Matti Latvala nakonec opravdu zamíří k Volkswagenu a Dani Sordo by se měl vrátit do Citroënu. Španěl tak zaplní volné místo v továrním týmu francouzské značky, které vzniká odchodem Sébastiena Loeba, který by však měl ještě příští rok odstartovat do 5 soutěží.
Citroën zatím pouze oficiálně potvrdil, že se týmovou jedničkou stane Mikko Hirvonen a že hodlá dát Thierrymu Neuvillemu ještě jeden "učednický rok" v Juniorském týmu. Pro boj s Fordem a Vokswagenem o týmový titul však hledají dalšího jezdce, který, podle slov šéfa týmu - Yvese Mattona: "bude schopný sbírat značkové body."
V osobě Sorda by Matton do týmu přivedl asfaltového specialistu, který je ale velmi rychlý na všech površích. S týmem se navíc dobře zná z předešlých let. "Citroën by byl dobrá volba. Mohl bych s nimi v roce 2015 jet MS cestovních vozů a třeba právě tam konečně Loeba porazit," říká Dani Sordo.
Otázkou také zůstává, jaké jezdecké složení bude mít příští rok Ford. Zatím nikdo neví, jestli po proměnlivé sezoně zůstane v týmu Petter Solberg. Nor i přesto, že opět nedokázal vybojovat vítězství, tak zůstává u fanoušku velmi oblíbený, navíc týmu přináší i jistý sponzorský obnos. Fordu však již klepou na dveře dva mladíci - Mads Ostberg a Evteny Novikov. Oba jsou přitom také schopni zajistit finanční podporu.
Ostberg má ale také vyjednávat s Prodrivem o možných startech v budoucí sezoně ve voze MINI. Oba mladíci také doufají v novou šanci v podobě korejského Hyundaie.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?