Mistr světa, Sébastien Loeb, by měl v příštím roce odstartovat pouze do 5 soutěží. Volné místo v továrním voze by měl zaplnit Dani Sordo, pro kterého by to byl návrat do Citroënu, ve kterém působil v letech 2007 - 2010.
Poslední zprávy ze zakulisí šampionátu WRC hovoří jasně, Jari-Matti Latvala nakonec opravdu zamíří k Volkswagenu a Dani Sordo by se měl vrátit do Citroënu. Španěl tak zaplní volné místo v továrním týmu francouzské značky, které vzniká odchodem Sébastiena Loeba, který by však měl ještě příští rok odstartovat do 5 soutěží.
Citroën zatím pouze oficiálně potvrdil, že se týmovou jedničkou stane Mikko Hirvonen a že hodlá dát Thierrymu Neuvillemu ještě jeden "učednický rok" v Juniorském týmu. Pro boj s Fordem a Vokswagenem o týmový titul však hledají dalšího jezdce, který, podle slov šéfa týmu - Yvese Mattona: "bude schopný sbírat značkové body."
V osobě Sorda by Matton do týmu přivedl asfaltového specialistu, který je ale velmi rychlý na všech površích. S týmem se navíc dobře zná z předešlých let. "Citroën by byl dobrá volba. Mohl bych s nimi v roce 2015 jet MS cestovních vozů a třeba právě tam konečně Loeba porazit," říká Dani Sordo.
Otázkou také zůstává, jaké jezdecké složení bude mít příští rok Ford. Zatím nikdo neví, jestli po proměnlivé sezoně zůstane v týmu Petter Solberg. Nor i přesto, že opět nedokázal vybojovat vítězství, tak zůstává u fanoušku velmi oblíbený, navíc týmu přináší i jistý sponzorský obnos. Fordu však již klepou na dveře dva mladíci - Mads Ostberg a Evteny Novikov. Oba jsou přitom také schopni zajistit finanční podporu.
Ostberg má ale také vyjednávat s Prodrivem o možných startech v budoucí sezoně ve voze MINI. Oba mladíci také doufají v novou šanci v podobě korejského Hyundaie.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.