Jari-Matti Latvala ve Francii na asfaltu předvedl velmi silný výkon. Teď Fin sní o tom, že by chtěl Sébastiena Loeba na asfaltu jednou porazit.
Latvala v pátek, tedy na první plnohodnotné etapě soutěžě, vyhrál tři měřené testy, a tak dostal místního matadora, Sébastiena Loeba, pod tlak. V sobotu ráno však Fin ztratil deset sekund, když na krátko vyjel z trati a spadl do příkopu. I tak ale získal ještě další tři nejrychlejší časy, a tak opět demonstroval poteniál Fiesty RS WRC. V neděli už soutěž v poklidu dokončil a získal tak druhé místo.
"Mým cílem byl ještě zlepšit výkonnost z Rally Deutschland - to se mi povedlo. V sobotu ráno jsme ale udělali chybu. Když ale chcete porazit devítinásobného mistra světa doma a na jeho oblíbeném povrchu, tak je takováto chyba příliš velká. Nakonec mi na něj scházelo 15s, chyběl tak jen krůček k tomu, abych ho porazil. To jsem si předsevzal: Alespoň jednou ho na asfaltu porazit. Tento výsledek nás enormě potivuje pro zbývající dva podniky na Sardinii a ve Španělsku - velkolepé soutěže, z nichž je jedna na šotolině a druhá na asfaltu. Sezonu chci zakončit s dalším výrazným výsledkem!" řekl Jari-Matti Latvala.
Silné vystoupení Latvaly na asfaltu potěšilo také šéfa M-Sportu, Malcolma Wilsona: "Až do konce dokázal udržet Sébastiena pod tlakem. To na zpěvněných tratích moc lidí nedokázalo. Bylo také jasně vidět, jak silný je Ford Fiesta RS WRC na tomto povrchu. Jak auto tak i jezdec předvedli silný výkon."
"V mých očích jsme o tomto víkendu viděli nejsilnější výstoupení, které Jari-Matti Latvala na asfaltu ukázal," zakončil Gerard Quinn, výkonný manažer Ford Racing.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?