Sébastien Loeb včera získal svůj již devátý titul ve FIA World Rally Championship. Citroën byl shodou okolností na své domácí Rallye de France Alsace korunován již po osmé.
Kariéra Loeba ve WRC v číslech:9 - mistrovských titulů získal společně se svým navigátorem, Danielem Elenou75 - počet vyhraných soutěží ve WRC2 - počet zbývajících soutěží do konce jeho full-time kariéry ve WRC162 - počet startů ve WRC1999 - v tomto roce Loeb ve WRC debutoval na Rally Catalunya4 - počet soutěží, které změškal kvůli zlomenině ramena v roce 2006 - i přesto získal titul874 - počet nejrychlejších zajetých časů1525 - počet získaných bodů100 - procent vyhraných zkoušek na Tour de Corse 200523 - rozdílných vyhraných soutěží v MS6 - rekordní počet vyhraných soutěží v řadě, tohoto čísla se mu podařilo dosáhnout dvakrát2002 - Loeb poprvé vyhrál v Německu9 - počet vyhraných soutěží v Německu11 - počet vítězství získaných Loebem v sezoně 20083 - druhý vozů Citroën, se kterými Loeb vyhrál8 - rozdílných týmových kolegů během jeho kariéry ve WRC 4 - počet týmových šéfů, po kterými Francouz pracoval1 - týmový kolega, se kterým ve WRC jezdil5 - počet vyhraných soutěží v řadě od začátku sezony 200913 - počet soutěží, ve kterých se mu v roce 2010 podařilo v řadě bodovat
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?