Po absolvování úspěšných testů v Alsasku u Prodrivu pevně věří tomu, že Dani Sordo bude schopný ve Francii získat pro MINI letošní druhé podiové umístění.
Francie by přitom Danimu Sordovi a jeho MINI JCW WRC měla sedět. Vloni prohrál Španěl souboj o vítězství o pouhých 6 vteřin. I letos na asfaltuje ukazuje kvality MINI, v Německu byl do defektu pneumatiky na podiové příčce.
"V Německu jsme ukázali, že Dani a MINI jsou schopni bojovat o čelo. Dani má rád rychlé a plynulé rychlostní zkoušky, které kolem Strasburku jsou. Navíc pro nás bude představovat nasazení šotolinových špionů velkou výhodu. S jejich pomocí můžeme zabrat naplno. V Německu ještě jejich nasazení nebylo možné, a tak bylo pro Daniho těžké jet naplno," říká Dave Wilcock, šéf týmu Prodrive.
Prodrive má nový software zkracující dobu potřebnou pro přeřazení
Tým však nespoléhá pouze na pomoc špionů, ale také vyvinul nový software, který by měl zkrátit dobu potřebnou pro přeřazení. "Během testu jsem měl možnost poprvé jezdit s touto změnou a auto se chovalo lépe, bylo silnější. Těší mě také fakt, že FIA povolila šotolinové špiony, kteří nám umožní na tratích RZ ještě zrychlit," řekl Dani Sordo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.