Po absolvování úspěšných testů v Alsasku u Prodrivu pevně věří tomu, že Dani Sordo bude schopný ve Francii získat pro MINI letošní druhé podiové umístění.
Francie by přitom Danimu Sordovi a jeho MINI JCW WRC měla sedět. Vloni prohrál Španěl souboj o vítězství o pouhých 6 vteřin. I letos na asfaltuje ukazuje kvality MINI, v Německu byl do defektu pneumatiky na podiové příčce.
"V Německu jsme ukázali, že Dani a MINI jsou schopni bojovat o čelo. Dani má rád rychlé a plynulé rychlostní zkoušky, které kolem Strasburku jsou. Navíc pro nás bude představovat nasazení šotolinových špionů velkou výhodu. S jejich pomocí můžeme zabrat naplno. V Německu ještě jejich nasazení nebylo možné, a tak bylo pro Daniho těžké jet naplno," říká Dave Wilcock, šéf týmu Prodrive.
Prodrive má nový software zkracující dobu potřebnou pro přeřazení
Tým však nespoléhá pouze na pomoc špionů, ale také vyvinul nový software, který by měl zkrátit dobu potřebnou pro přeřazení. "Během testu jsem měl možnost poprvé jezdit s touto změnou a auto se chovalo lépe, bylo silnější. Těší mě také fakt, že FIA povolila šotolinové špiony, kteří nám umožní na tratích RZ ještě zrychlit," řekl Dani Sordo.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.