Sébastien Loeb pomalu opouští MS v automobilových soutěžích, v příštím roce nastoupí pouze do vybraných několika soutěží, v tom dalším už pak z MS pravděpodobně odejde nadobro. Sébastien Ogier je tímto rozhodnutím zklamán.
Sébastien Ogier byl pravděpodobně jediným, kdo dokázal fenoména světových soutěží pravidelně ohrožovat. Jako týmový kolega u Citroënu představoval pro Sébastiena Loeba opravdovou hrozbu. Sébastien Loeb prodloužil pouze pod podmínkou jistého statusu týmové jedničky.
Ogier se proto rozhodl odejít z Citroënu do Volkswagenu, jenže to znamenalo, že letos Loeba k souboji o titul nevyzve. Polo R WRC bude hotové až příští rok, letos musel vzít za vděk Fabii S2000. Jenže příští rok už bude moc pozdě na to, aby Ogier Loeba porazil v přímem souboji o titul, protože ten pojede pouze vybrané podniky.
Sébastien Ogier ještě za volantem vozu DS3 WRC
"Každý chtěl, aby pokračoval. To dělalo šampionát zajímavým. On nutil každého, aby ze sebe vydal maximum. Je skvělým jezdcem a chtěli bychom mít tuto výzvu [poražení Loeba]," smutní Ogier. O víkendu nás čeká Rallye de France, do které by chtěl Loeb odstartovat i příští rok, a tak právě zde by mohlo dojít na změření sil Pola R WRC s Ogierem za volantem a DS3 WRC s Loebem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?