Od ledna dojde k velkým změnám v MS v rally. SWRC se bude jmenovat WRC-2, z PWRC se stane WRC-3 a z Akademie se stane Junior-MS.
FIA se rozhodla trochu přepracovat strukturu MS v rally. Šampionát vypsaný pro vozy kategorie S2000/RRC se bude jmenovat WRC-2 a budou v něm nastupovat vozy s pohonem všech čtyř kole (R5, R4, Super2000/RRC). Tituly by se měly rozdávat jezdcům, spolujezdcům a týmům. Bude se počítat šest nejlepších výsledků ze sedmi soutěží. Speciální cup pro vozy skupiny N bude samozřejmě také vypsán a bude spadat do WRC-2.
Aktuální produkční šampionát (PWRC) bude přejmenován na WRC-3 a bojovat v něm budou vozy s poháněnou přední nápravou (R3, R2 a R1). I zde se budou rozdělovat tituly pro jezdce, spolujezdce a týmy. Započítávat se bude pět nejlepších výsledků ze šesti startů. Aktuální Akademie MS bude přejmenována na Junior-MS.
Za účelem zredukování nákladů a udělání MS atraktivnější pro jezdce, se týmy již budou muset zúčastnit pouze jedné zámořské soutěže namísto dvou. Odstartovat ale budou muset alespoň do sedmi podniků. Zvláště kvůli redukci nákladů nebudou muset jezdci, kteří nebudou bodovat pro nějakého výrobce, jet s vozy poslední specifikace. To platí i pro vozy RRC.
Z bezpečnostních důvodů bude smět každý tým s alespoň jedním vozem WRC na asfaltových soutěžích nasadit šotolinové špiony, kteří před začátkem zkoušky trať RZ projedou.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?