Po Volkswagenu vstupuje do WRC také Hyundai. U FIA jsou tímto krokem potěšeni. Po dlouhé době se do MS v automobilových soutěžích začaly opět zapojovat značky.
V rámci Pařížského autosalonu vešlo oficiálně ve známost, že Hyundai vstupuje do WRC. První kompletní sezona by měla na korejskou automobilku čekat v roce 2014. Vůz i20 WRC doplní pole a bude vítaným spestřením závodů.
"Velice nás těší, že můžeme Hyundai opět uvítat v naší rallyové rodině. Pro mistrovství to znamená velký posun vpřed. Navíc to ukazuje na důvěru velkých globálních výrobců v toto mistrovství. Příchod značky navíc probíhá v těžkém ekonomickém období, což musíme také zdůraznit," říká Jean Todt.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?