Podle zpráv německého serveru rallye-magazin.de by měl Hyundai v rámci podzimního autosalonu v Paříži ukázat závodní verzi WRC svého kompaktního modelu I20. Korejská značka se vrací do MS.
O návratu značky Hyundai do MS v automobilových soutěžích se spekuluje již od jara. Podle serveru "Motorsport aktuell" by zítra tato zpráva měla být oficiálně potvrzena. Korejci by měli na Autosalonu v Paříži představit i20 ve verzi WRC.
Návrat by potom měl přijít již v následující sezoně. Značka již více než rok objednává u různých dodavatelů díly pro stavbu vozu WRC. V Jižní Korei by už měly probíhat testy dvou plně funkčních prototypů. O řízení aktivit v motorsportu by se měla starat evropská centrála v Offenbachu.
Hyundai by se tak mohl stát po Volkswagenu další velkou světovou značkou, která by v MS doplnila Ford a Citroën (MINI?). Navíc se stále mluví ve spojení s návratem do nejvyšších pater rallysportu o Toyotě. Japonci momentálně pracují na verzi Yarisu S2000, vůz WRC by mohl být připraven pro sezonu 2014.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?