Podle zpráv německého serveru rallye-magazin.de by měl Hyundai v rámci podzimního autosalonu v Paříži ukázat závodní verzi WRC svého kompaktního modelu I20. Korejská značka se vrací do MS.
O návratu značky Hyundai do MS v automobilových soutěžích se spekuluje již od jara. Podle serveru "Motorsport aktuell" by zítra tato zpráva měla být oficiálně potvrzena. Korejci by měli na Autosalonu v Paříži představit i20 ve verzi WRC.
Návrat by potom měl přijít již v následující sezoně. Značka již více než rok objednává u různých dodavatelů díly pro stavbu vozu WRC. V Jižní Korei by už měly probíhat testy dvou plně funkčních prototypů. O řízení aktivit v motorsportu by se měla starat evropská centrála v Offenbachu.
Hyundai by se tak mohl stát po Volkswagenu další velkou světovou značkou, která by v MS doplnila Ford a Citroën (MINI?). Navíc se stále mluví ve spojení s návratem do nejvyšších pater rallysportu o Toyotě. Japonci momentálně pracují na verzi Yarisu S2000, vůz WRC by mohl být připraven pro sezonu 2014.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?