Evgeny Novikov nastoupí do Rally GB se spolujezdkyní Ilkou Minorovou (minulý týden jsme ji mohli vidět v akci na Barum Rally Zlín). Důvod tohoto spojení je jasný - Denis Giraudet je stále zraněný.
Evgeny Novikov pojede ve Velké Británii opět s jiným spolujezdcem. Rus jezdil celou letošní sezonu se zkušeným Denisem Giraudetem. Mnozí mají za to, že právě Francouz dokázal zklidnit ruského bouřliváka, který velmi často končil mimo trať. I díky jeho přispění stál v Portugalsku Evgeny poprvé na podium.
Jenže během Rally Finland došlo ke zranění spolujezdce poté, co Fiesta RS WRC přistála velmi tvrdě po jednom z mnohačetných finských skoků. V Německu se vedle Novikova posadil Nicolas Klinger (soutěž posádka zakončila nehodou na RZ14, havarova i v RZ1).
Pro Wales zvolil mladý jezdec spolupráci se zkoušenou Ilkou Minorovou. Letošní sezonu začala tato Rakušanka po boku Henninga Solberga. V minulosti soutěžila v MS také s Manfredem Stohlem.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?