Šéf týmu M-Sport, Malcolm Wilson, ještě nevzdal naděje na udržení Latvaly u svého týmu i pro příští rok. Wilson je přesvědčen, že boj s Volkswagenem o služby Fina je stále ještě otevřený.
Již delší dobu se šušká o tom, že se Jari-Matti Latvala domluvil s Volswagenem pro rok 2013. Oficiálně však ještě nic oznámeno nebylo. Všichni mlčeli i v Německu, VW totiž může jít o čas, protože předčasné zveřejnění jeho jezdecké sestavy by mohlo v servisním parku vyvolat zbytečný neklid a neprospělo by žádné straně.
O zvěstích týkajících se Latvaly se už doslechl i Malcolm Wilson, šéf M-Sportu, který ale věří, že hraje s managementem Latvaly hru s otevřenými kartami. "Opět se zde [v Německu] potkám s manažerem Latvaly, Timem Jouhkim, pak se uvidí. Musím ale říct, že ještě není nic jisté. Timo a já se známe hodně dlouho a hodně dobře. Věřím mu. Budu se snažit udržet Jariho-Mattiho v našem týmu. Nakonec, už jsem do něj hodně investoval. Věřím v něj. Nezávisle na tom, že máme i další mladé a talentované jezdce."
Uvidíme Latvalu ve Fiestě RS WRC v Německu i příští rok?
Ne tak jistě už mluví Wilson o jezdeckém obsazení obou Fiest pro příští rok: "Ford World Rally Team zde bude i v příští sezoně. Vše ostatní je otevřené. Obě jezdecké smlouvy vyprší na konci této roku a dnes ještě není nic podepsáno."
Rozhodovat se tedy bude nejen o budoucnosti Jariho-Mattiho Latvaly. Mohl by to být i Sébastien Loeb, který roztočí kolotoč s volnými jezdci. Úřadující mistr světa totiž ještě neřekl, jestli bude závodit i v sezoně 2013. Wilson by si však dokázal poradit, i kdyby mu v týmu neměl zůstat ani Jari-Matti ani Petter Solberg. "Když se stáhne Loeb, tak je všechno možné."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?