Šéf týmu M-Sport, Malcolm Wilson, ještě nevzdal naděje na udržení Latvaly u svého týmu i pro příští rok. Wilson je přesvědčen, že boj s Volkswagenem o služby Fina je stále ještě otevřený.
Již delší dobu se šušká o tom, že se Jari-Matti Latvala domluvil s Volswagenem pro rok 2013. Oficiálně však ještě nic oznámeno nebylo. Všichni mlčeli i v Německu, VW totiž může jít o čas, protože předčasné zveřejnění jeho jezdecké sestavy by mohlo v servisním parku vyvolat zbytečný neklid a neprospělo by žádné straně.
O zvěstích týkajících se Latvaly se už doslechl i Malcolm Wilson, šéf M-Sportu, který ale věří, že hraje s managementem Latvaly hru s otevřenými kartami. "Opět se zde [v Německu] potkám s manažerem Latvaly, Timem Jouhkim, pak se uvidí. Musím ale říct, že ještě není nic jisté. Timo a já se známe hodně dlouho a hodně dobře. Věřím mu. Budu se snažit udržet Jariho-Mattiho v našem týmu. Nakonec, už jsem do něj hodně investoval. Věřím v něj. Nezávisle na tom, že máme i další mladé a talentované jezdce."
Uvidíme Latvalu ve Fiestě RS WRC v Německu i příští rok?
Ne tak jistě už mluví Wilson o jezdeckém obsazení obou Fiest pro příští rok: "Ford World Rally Team zde bude i v příští sezoně. Vše ostatní je otevřené. Obě jezdecké smlouvy vyprší na konci této roku a dnes ještě není nic podepsáno."
Rozhodovat se tedy bude nejen o budoucnosti Jariho-Mattiho Latvaly. Mohl by to být i Sébastien Loeb, který roztočí kolotoč s volnými jezdci. Úřadující mistr světa totiž ještě neřekl, jestli bude závodit i v sezoně 2013. Wilson by si však dokázal poradit, i kdyby mu v týmu neměl zůstat ani Jari-Matti ani Petter Solberg. "Když se stáhne Loeb, tak je všechno možné."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?