Šéf týmu M-Sport, Malcolm Wilson, ještě nevzdal naděje na udržení Latvaly u svého týmu i pro příští rok. Wilson je přesvědčen, že boj s Volkswagenem o služby Fina je stále ještě otevřený.
Již delší dobu se šušká o tom, že se Jari-Matti Latvala domluvil s Volswagenem pro rok 2013. Oficiálně však ještě nic oznámeno nebylo. Všichni mlčeli i v Německu, VW totiž může jít o čas, protože předčasné zveřejnění jeho jezdecké sestavy by mohlo v servisním parku vyvolat zbytečný neklid a neprospělo by žádné straně.
O zvěstích týkajících se Latvaly se už doslechl i Malcolm Wilson, šéf M-Sportu, který ale věří, že hraje s managementem Latvaly hru s otevřenými kartami. "Opět se zde [v Německu] potkám s manažerem Latvaly, Timem Jouhkim, pak se uvidí. Musím ale říct, že ještě není nic jisté. Timo a já se známe hodně dlouho a hodně dobře. Věřím mu. Budu se snažit udržet Jariho-Mattiho v našem týmu. Nakonec, už jsem do něj hodně investoval. Věřím v něj. Nezávisle na tom, že máme i další mladé a talentované jezdce."
Uvidíme Latvalu ve Fiestě RS WRC v Německu i příští rok?
Ne tak jistě už mluví Wilson o jezdeckém obsazení obou Fiest pro příští rok: "Ford World Rally Team zde bude i v příští sezoně. Vše ostatní je otevřené. Obě jezdecké smlouvy vyprší na konci této roku a dnes ještě není nic podepsáno."
Rozhodovat se tedy bude nejen o budoucnosti Jariho-Mattiho Latvaly. Mohl by to být i Sébastien Loeb, který roztočí kolotoč s volnými jezdci. Úřadující mistr světa totiž ještě neřekl, jestli bude závodit i v sezoně 2013. Wilson by si však dokázal poradit, i kdyby mu v týmu neměl zůstat ani Jari-Matti ani Petter Solberg. "Když se stáhne Loeb, tak je všechno možné."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?