Šéf týmu M-Sport, Malcolm Wilson, ještě nevzdal naděje na udržení Latvaly u svého týmu i pro příští rok. Wilson je přesvědčen, že boj s Volkswagenem o služby Fina je stále ještě otevřený.
Již delší dobu se šušká o tom, že se Jari-Matti Latvala domluvil s Volswagenem pro rok 2013. Oficiálně však ještě nic oznámeno nebylo. Všichni mlčeli i v Německu, VW totiž může jít o čas, protože předčasné zveřejnění jeho jezdecké sestavy by mohlo v servisním parku vyvolat zbytečný neklid a neprospělo by žádné straně.
O zvěstích týkajících se Latvaly se už doslechl i Malcolm Wilson, šéf M-Sportu, který ale věří, že hraje s managementem Latvaly hru s otevřenými kartami. "Opět se zde [v Německu] potkám s manažerem Latvaly, Timem Jouhkim, pak se uvidí. Musím ale říct, že ještě není nic jisté. Timo a já se známe hodně dlouho a hodně dobře. Věřím mu. Budu se snažit udržet Jariho-Mattiho v našem týmu. Nakonec, už jsem do něj hodně investoval. Věřím v něj. Nezávisle na tom, že máme i další mladé a talentované jezdce."
Uvidíme Latvalu ve Fiestě RS WRC v Německu i příští rok?
Ne tak jistě už mluví Wilson o jezdeckém obsazení obou Fiest pro příští rok: "Ford World Rally Team zde bude i v příští sezoně. Vše ostatní je otevřené. Obě jezdecké smlouvy vyprší na konci této roku a dnes ještě není nic podepsáno."
Rozhodovat se tedy bude nejen o budoucnosti Jariho-Mattiho Latvaly. Mohl by to být i Sébastien Loeb, který roztočí kolotoč s volnými jezdci. Úřadující mistr světa totiž ještě neřekl, jestli bude závodit i v sezoně 2013. Wilson by si však dokázal poradit, i kdyby mu v týmu neměl zůstat ani Jari-Matti ani Petter Solberg. "Když se stáhne Loeb, tak je všechno možné."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?