Sébastien Loeb je krůček od zisku 9. titulu mistra světa v řadě. Také v Německu vyhrál naprosto s přehledem, vzhledem k možnosti ukončit spolupráci s Citroënem po této sezoně, se čím dál hlasitěji spekuluje o jeho motivaci pro pokračování ve WRC a možném odchodu. V Německu se servisní zónou nesly zprávy o tom, že by mohl Citroën připravovat neobvyklé řešení.
Jednoduchost, s jakou Sébastien Loeb kráčí za dalším titulem, by mu mohla brát motivaci startovat ve WRC i nadále. Bez nějakého opravdu vážného oponenta může Seb Loeb jen zteží hledat motivaci k dalšímu pokračování.
Citroën by pochopitelně rád přesvědčil fenomenálního Francouze k dalšímu pokračování. Současná smlouva sice vyprší až po uplynutí sezony 2013, ale Loeb může podle této smlouvy také ukončit svoji kariéru po uplynutí letošní sezony. Rozhodnutí je pouze na něm.
V Německu se ale začalo mluvit o jakémsi "částečném úvazku" pro rekordmana WRC. 38letý jezdec sice zůstane členem týmu Citroën, ale odstartuje pouze do těch soutěží, o které bude mít zájem. Mezitím může Loeb v klidu vyčkávat, jakými výsledky se bude prezentovat tým Volkswagenu a jeho srdeční rival Sébastien Ogier.
Dalším důležitým faktem je, že pokud by Séb pokračoval, tak by nebyla diskuse o pokračování Citroënu ve WRC. V továrním týmu by v tomto případě nastupoval jako jednička Mikko Hirvonen (smlouva do konce roku 2013) a vedle něj v soutěžích, kterých by se Loeb neúčastnil, například mladík Thierry Neuville a nebo by se mohl vrátit Dani Sordo.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?