Loeb doufá, že ho nepotká podobný defekt jako vloni, s vývojem gum je spokojen

Loeb, Sébastien - Elena, Daniel
Loeb, Sébastien - Elena, Daniel, foto: www.rallye-deutschland.de
iM2 21. srpna 2012 15:28
Sdílej:

Sébastien Loeb počítá s tím, že se letos nebude opakovat defekt, který ho vloni připravil o neporazitelnost na Rally Deutschland. Michelin se totiž snažil zapracovat na kvalitě jejich produktů.

Sébastien Loeb vloni bojoval se svým týmovým kolegou, kterým byl Sébastien Ogier, o svoje již deváté vítězství v řadě na této soutěži. Na poslední zkoušce druhého dne ho však postihl defekt. "Vloni jsem měl nakročeno k vítězství. Měl jsem ale trochu smůlu, když mě potkal defekt na dlouhé rovné sekci. Michelin na to zareagoval představením nové tvrdší gumy. Od července jsme věnovali poměrně dost času adaptování se na nové technologie upgradovaných gum. S pokrokem, který jsme udělali, jsem spokojen. Na hrbolatých sekcích bychom mohli být rochu pomalejší, ale bude to stejné pro každého."

Loeb však připouší, že loňská časová ztráta, která ho odsunula až na druhé místo, měla i jedno pozitivum. "Minimálně se mě každý přestal ptát, kolikrát v řadě zde dokážu vyhrát," řekl Alsasan, který až do loňska vyhrál všechny ročníky soutěže od jejího zařazení do kalendáře. I přes jeho suverenitu na tomto podniku připouští, že to nebude lehké. "Tuto soutěž mám opravdu rád, protože je zde vždycky hodně kamarádů, kteří mě podporují a protože jsem zde osmkrát vyhrál. Ale určitě to není lehké, zvláště, když prší. Bláto se vytáhne do závodní stopy a to pak radikálně mění grip. Na takto úzkých a rychlých cestách je to pak těžké."

Loeb s Elenou v Německu vyhráli naposledy v roce 2010

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.