Na vítězství v Německu Mikko Hirvonen ani nemyslí, tak velkým favoritem je pro tuto soutěž Sébastien Loeb. Druhé místo by pro něj ale mohlo být dobré.
Již příští týden se jede soutěž MS v rally v okolí německého Trieru. Na otázku hlavního favorita je odpověď více než jasná: Sébastien Loeb. Ten zde totiž vítězí od doby, kdy byla německá soutěž zařazena do kalendáře WRC. I jeho nový týmový, Mikko Hirvonen, je toho názoru, a tak se hodlá zaměřit na druhé místo. Jeho nejlepším výsledkem od našich západních sousedů je zatím třetí místo z roku 2007.
"Vždycky jsem na asfaltu rád soutěžil. Na Korsice a v Německu jsem byl před několika lety docela konkurenceschopný," řekl Mikko Hirvonen, který vsází na asfaltové přednosti svého DS3 WRC. "Na suchých zkouškách Rally Monte Carlo jsem měl v Citroënu dobrý pocit, lepší než kdy předtím na tomto povrchu. Při testech DS3 jsem zaznamenal extrémní zkušenosti týmu na tomto povrchu. Samozřejmě jsem se snažil inženýrům říci moje pocity, neměl jsem ale pocit, že bychom na setupu Sébastiena [Loeba] museli něco měnit."
Mikko s Focusem v Německu 2010
Pokud bychom tedy v Německu měli prožít slunečný víkend, tak je cílem Mikka druhé místo za svým kolegou. "Musíme si počkat na první zkoušky, abychom viděli, jakých výkonů mohu dosáhnout. Pokud bude sucho a stálé počasí, tak bych mohl být minimálně druhý."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?