Na vítězství v Německu Mikko Hirvonen ani nemyslí, tak velkým favoritem je pro tuto soutěž Sébastien Loeb. Druhé místo by pro něj ale mohlo být dobré.
Již příští týden se jede soutěž MS v rally v okolí německého Trieru. Na otázku hlavního favorita je odpověď více než jasná: Sébastien Loeb. Ten zde totiž vítězí od doby, kdy byla německá soutěž zařazena do kalendáře WRC. I jeho nový týmový, Mikko Hirvonen, je toho názoru, a tak se hodlá zaměřit na druhé místo. Jeho nejlepším výsledkem od našich západních sousedů je zatím třetí místo z roku 2007.
"Vždycky jsem na asfaltu rád soutěžil. Na Korsice a v Německu jsem byl před několika lety docela konkurenceschopný," řekl Mikko Hirvonen, který vsází na asfaltové přednosti svého DS3 WRC. "Na suchých zkouškách Rally Monte Carlo jsem měl v Citroënu dobrý pocit, lepší než kdy předtím na tomto povrchu. Při testech DS3 jsem zaznamenal extrémní zkušenosti týmu na tomto povrchu. Samozřejmě jsem se snažil inženýrům říci moje pocity, neměl jsem ale pocit, že bychom na setupu Sébastiena [Loeba] museli něco měnit."
Mikko s Focusem v Německu 2010
Pokud bychom tedy v Německu měli prožít slunečný víkend, tak je cílem Mikka druhé místo za svým kolegou. "Musíme si počkat na první zkoušky, abychom viděli, jakých výkonů mohu dosáhnout. Pokud bude sucho a stálé počasí, tak bych mohl být minimálně druhý."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.