Zemřel Philippe Bugalski. Francouz včera při práci na zahradě spadl ze stromu a přitom si přivodil zranění, která jsou neslučitelná se životem. Bývalému továrnímu jezdci Citroënu bylo 49 let.
Jméno Bugalski je spojeno především se značkou Citroën. V roce 1999 vyhrál na Korzice a ve Španělsku dva závody MS - to byla dvě první vítězství pro Citroën v MS. Philippe byl také poslední, komu se podařilo vyhrát soutěž MS s vozem KitCar.
Bugalski začal svoji kariéru v roce 1982 s vozem VW, později ho vyměnil za Renault. S výjimkou let 1992 a 1993, kdy startovat s Lancii, spojil svoji kariéru už jen s vozy francouzských značek. V roce 1998 podepsal smlouvu s Citroënem a podílel se na vývoji Xsary KitCar.
Mezi lety 1998 a 2000 byl francouzským mistrem, poté začal tým pracovat na Xsaře s pohonem všech 4 kol (T4). Bugalski byl také u prvního startu Xsary WRC v MS, seděl za jejím volantem. V roce 2001 vyhrál Rally Deutschland - tehdy se soutěž jela pouze v rámci ME. V roce 2003 ukončil svoji aktivní kariéru soutěžního jezdce.
I nadále však figuroval v pozici testovacího jezdce Citroënu. Dá se tedy říci, že i on se podílel na úspěších legendárního Sébastiena Loeba.
Redakce Rallyzone.cz chce vyjádřit upřímnou soustrast pozůstalým.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?