Zemřel Philippe Bugalski. Francouz včera při práci na zahradě spadl ze stromu a přitom si přivodil zranění, která jsou neslučitelná se životem. Bývalému továrnímu jezdci Citroënu bylo 49 let.
Jméno Bugalski je spojeno především se značkou Citroën. V roce 1999 vyhrál na Korzice a ve Španělsku dva závody MS - to byla dvě první vítězství pro Citroën v MS. Philippe byl také poslední, komu se podařilo vyhrát soutěž MS s vozem KitCar.
Bugalski začal svoji kariéru v roce 1982 s vozem VW, později ho vyměnil za Renault. S výjimkou let 1992 a 1993, kdy startovat s Lancii, spojil svoji kariéru už jen s vozy francouzských značek. V roce 1998 podepsal smlouvu s Citroënem a podílel se na vývoji Xsary KitCar.
Mezi lety 1998 a 2000 byl francouzským mistrem, poté začal tým pracovat na Xsaře s pohonem všech 4 kol (T4). Bugalski byl také u prvního startu Xsary WRC v MS, seděl za jejím volantem. V roce 2001 vyhrál Rally Deutschland - tehdy se soutěž jela pouze v rámci ME. V roce 2003 ukončil svoji aktivní kariéru soutěžního jezdce.
I nadále však figuroval v pozici testovacího jezdce Citroënu. Dá se tedy říci, že i on se podílel na úspěších legendárního Sébastiena Loeba.
Redakce Rallyzone.cz chce vyjádřit upřímnou soustrast pozůstalým.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?