Řediteli VW pro rozvoj se na rally líbilo

Ogier, Sebastien - Ingrassia, Julien
Ogier, Sebastien - Ingrassia, Julien, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 7. srpna 2012 13:15
Sdílej:

To, že ředitel VW pro rozvoj je velkým fandou motorsportu, je známo. Je jedno, jestli se jedná o 24 hodinovku na Nürburgringu nebo rollout nového Pola R WRC, pokud mu to jeho pracovní vytížení dovolí, tak je u toho. Teď jsme ho mohli spatřit při Rally Finland.

Finsko je soutěží, kterou by měl každý správný fanda alespoň jednou navštívit. Nikde nejsou průměrné rychlosti tak vysoké, skoky tak mocné a nadšení fanoušků takřka nezná meze. Také ředitel VW pro rozvoj Dr. Ulrich Hackenberg si soutěž nenechal ujít. 

"Pro mě je to nejlepší návštěva rally a jsem nadšen," řekl Dr. Ulrich Hackenberg, který se k nejlepším místům jednotlivých zkoušek dostával na motorce. Doprovázel ho šéf VW pro motorsport, Jost Capito, a také ex-mistr světa, Tommy Mäkinen. "Je fascinující vidět s jakým entuziasmem fandové podporují svoje hrdiny na trati. Já jsem samozřejmě velmi spokojen s tím, jaký vynikající výkon předvedli oba naši jezdci na těchto náročných zkouškách. Moje očekávání roku 2013 a nasazení Pola R WRC je hodně vysoké."

"Se Škodovkou jsme drželi krok se silnějšími vozy kategorie WRC, což bylo díky rychlým cestám na zkouškách jako je Ouninpohja možné," řekl Sebastien Ogier. "Příští rok s Polem R WRC chceme samozřejmě ještě dále."

"S těžkými a rychlými cestami se Rally Finland řadí k nejtěžším, ale i nejspektakulárnějším závodům roku. Velká pochvala celému týmu, který odvedl dobrou páci a nezaznamenal jsem žádné problémy. Jezdci se za těžkých a namáhavých podmínek prezentovali v dobré formě a pro náš program v příštím roce sbírali cenné zkušenosti," řekl šéf týmu Volkswagen, Jost Capito. 

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.