U Volkswagenu jsou kostky vrženy. Na konci srpna budou v rámci Rally Deutschland představeny jezdci projektu WRC. Má se za to, že vedle Sébastiena Ogiera by se mohli objevit Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen.
Zatímco Sébastien Ogier neúnavně testuje Polo R WRC, blíží se termín, kdy budou oznámena jména jeho kolegů. Během Německé rally totiž Volkswagen oznámí jména jezdců, kteří jej budou v příští sezoně reprezentovat.
V souboji juniorů se očividně prosadil Andreas Mikkelsen na úkor Kevina Abbringa a Hanse Weijse jr. Šampion IRC pojede i v Německu s Fabii S2000, což by mohlo být jasným znakem, že s Norem můžeme počítat na pozici týmové trojky. Podle momentálních plánů by ale momentální jezdec Škody UK v IRC neměl odstartovat do všech soutěží MS - v jeho plánu by měly být pouze vybrané podniky. Každopádně definitivní rozhodnutí o jeho startech ještě nepadlo.
Mikkelsen už s Volkswagenem odjel spoustu soutěží v MS
Vedle Ogiera a Mikkelsena by měl tovární tým VW posílit také Jari-Matti Latvala. Fin teď tráví hodně času se svým manažerem Timo Jouhkim. "V následujících dnech si spolu sedneme a probereme všechny možnosti. Fordu a především Malcolmu Wilsonovi vděčím za hodně. Neustále stál za mnou a podporoval mě. Dokonce i v momentech, kde by to už jiní neudělali. M-Sport je pro mě něco jako rodina. Musím se ale také dívat do budoucnosti. Momentálně má Ford jistotu v MS pouze do konce příštího roku. Proto bych mohl podepsat maximálně roční smlouvu. Už proto nemohu slíbit, že budu ve Fiestě RS WRC sedět i příští rok," uvažuje Jari-Matti.
Jari-Matti Latvala možná vymění Fiestu RS WRC za Polo R WRC
Volkswagen ale neposiluje pouze po jezdecké stránce. Po krátké době se na pozici technického ředitele vrací Willy Rampf. Tuto pozici zastával dlouholetý technický ředitel Sauberu v F1 už v období od srpna 2011 do února 2012.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?