U Volkswagenu jsou kostky vrženy. Na konci srpna budou v rámci Rally Deutschland představeny jezdci projektu WRC. Má se za to, že vedle Sébastiena Ogiera by se mohli objevit Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen.
Zatímco Sébastien Ogier neúnavně testuje Polo R WRC, blíží se termín, kdy budou oznámena jména jeho kolegů. Během Německé rally totiž Volkswagen oznámí jména jezdců, kteří jej budou v příští sezoně reprezentovat.
V souboji juniorů se očividně prosadil Andreas Mikkelsen na úkor Kevina Abbringa a Hanse Weijse jr. Šampion IRC pojede i v Německu s Fabii S2000, což by mohlo být jasným znakem, že s Norem můžeme počítat na pozici týmové trojky. Podle momentálních plánů by ale momentální jezdec Škody UK v IRC neměl odstartovat do všech soutěží MS - v jeho plánu by měly být pouze vybrané podniky. Každopádně definitivní rozhodnutí o jeho startech ještě nepadlo.
Mikkelsen už s Volkswagenem odjel spoustu soutěží v MS
Vedle Ogiera a Mikkelsena by měl tovární tým VW posílit také Jari-Matti Latvala. Fin teď tráví hodně času se svým manažerem Timo Jouhkim. "V následujících dnech si spolu sedneme a probereme všechny možnosti. Fordu a především Malcolmu Wilsonovi vděčím za hodně. Neustále stál za mnou a podporoval mě. Dokonce i v momentech, kde by to už jiní neudělali. M-Sport je pro mě něco jako rodina. Musím se ale také dívat do budoucnosti. Momentálně má Ford jistotu v MS pouze do konce příštího roku. Proto bych mohl podepsat maximálně roční smlouvu. Už proto nemohu slíbit, že budu ve Fiestě RS WRC sedět i příští rok," uvažuje Jari-Matti.
Jari-Matti Latvala možná vymění Fiestu RS WRC za Polo R WRC
Volkswagen ale neposiluje pouze po jezdecké stránce. Po krátké době se na pozici technického ředitele vrací Willy Rampf. Tuto pozici zastával dlouholetý technický ředitel Sauberu v F1 už v období od srpna 2011 do února 2012.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.