Ogier, Latvala a Mikkelsen, je tohle sestava VW? Latvala přiživil spekulace

Latvala, Jari-Matti
Latvala, Jari-Matti, foto: Ford Motor Company
iM2 25. července 2012 10:49
Sdílej:

U Volkswagenu jsou kostky vrženy. Na konci srpna budou v rámci Rally Deutschland představeny jezdci projektu WRC. Má se za to, že vedle Sébastiena Ogiera by se mohli objevit Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen.

Zatímco Sébastien Ogier neúnavně testuje Polo R WRC, blíží se termín, kdy budou oznámena jména jeho kolegů. Během Německé rally totiž Volkswagen oznámí jména jezdců, kteří jej budou v příští sezoně reprezentovat.

V souboji juniorů se očividně prosadil Andreas Mikkelsen na úkor Kevina Abbringa a Hanse Weijse jr. Šampion IRC pojede i v Německu s Fabii S2000, což by mohlo být jasným znakem, že s Norem můžeme počítat na pozici týmové trojky. Podle momentálních plánů by ale momentální jezdec Škody UK v IRC neměl odstartovat do všech soutěží MS - v jeho plánu by měly být pouze  vybrané podniky. Každopádně definitivní rozhodnutí o jeho startech ještě nepadlo.

Mikkelsen už s Volkswagenem odjel spoustu soutěží v MS

Vedle Ogiera a Mikkelsena by měl tovární tým VW posílit také Jari-Matti Latvala. Fin teď tráví hodně času se svým manažerem Timo Jouhkim. "V následujících dnech si spolu sedneme a probereme všechny možnosti. Fordu a především Malcolmu Wilsonovi vděčím za hodně. Neustále stál za mnou a podporoval mě. Dokonce i v momentech, kde by to už jiní neudělali. M-Sport je pro mě něco jako rodina. Musím se ale také dívat do budoucnosti. Momentálně má Ford jistotu v MS pouze do konce příštího roku. Proto bych mohl podepsat maximálně roční smlouvu. Už proto nemohu slíbit, že budu ve Fiestě RS WRC sedět i příští rok," uvažuje Jari-Matti.

Jari-Matti Latvala možná vymění Fiestu RS WRC za Polo R WRC

Volkswagen ale neposiluje pouze po jezdecké stránce. Po krátké době se na pozici technického ředitele vrací Willy Rampf. Tuto pozici zastával dlouholetý technický ředitel Sauberu v F1 už v období od srpna 2011 do února 2012.

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.