U Volkswagenu jsou kostky vrženy. Na konci srpna budou v rámci Rally Deutschland představeny jezdci projektu WRC. Má se za to, že vedle Sébastiena Ogiera by se mohli objevit Jari-Matti Latvala a Andreas Mikkelsen.
Zatímco Sébastien Ogier neúnavně testuje Polo R WRC, blíží se termín, kdy budou oznámena jména jeho kolegů. Během Německé rally totiž Volkswagen oznámí jména jezdců, kteří jej budou v příští sezoně reprezentovat.
V souboji juniorů se očividně prosadil Andreas Mikkelsen na úkor Kevina Abbringa a Hanse Weijse jr. Šampion IRC pojede i v Německu s Fabii S2000, což by mohlo být jasným znakem, že s Norem můžeme počítat na pozici týmové trojky. Podle momentálních plánů by ale momentální jezdec Škody UK v IRC neměl odstartovat do všech soutěží MS - v jeho plánu by měly být pouze vybrané podniky. Každopádně definitivní rozhodnutí o jeho startech ještě nepadlo.
Mikkelsen už s Volkswagenem odjel spoustu soutěží v MS
Vedle Ogiera a Mikkelsena by měl tovární tým VW posílit také Jari-Matti Latvala. Fin teď tráví hodně času se svým manažerem Timo Jouhkim. "V následujících dnech si spolu sedneme a probereme všechny možnosti. Fordu a především Malcolmu Wilsonovi vděčím za hodně. Neustále stál za mnou a podporoval mě. Dokonce i v momentech, kde by to už jiní neudělali. M-Sport je pro mě něco jako rodina. Musím se ale také dívat do budoucnosti. Momentálně má Ford jistotu v MS pouze do konce příštího roku. Proto bych mohl podepsat maximálně roční smlouvu. Už proto nemohu slíbit, že budu ve Fiestě RS WRC sedět i příští rok," uvažuje Jari-Matti.
Jari-Matti Latvala možná vymění Fiestu RS WRC za Polo R WRC
Volkswagen ale neposiluje pouze po jezdecké stránce. Po krátké době se na pozici technického ředitele vrací Willy Rampf. Tuto pozici zastával dlouholetý technický ředitel Sauberu v F1 už v období od srpna 2011 do února 2012.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?